۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین اتحاد و انسجام ملی سبب ناامیدی دشمنان می‌شود
کد خبر: ۳۶۷۱۴۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۲ ساعت: ۱۷:۱۸ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین:

اتحاد و انسجام ملی سبب ناامیدی دشمنان می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین گفت: اتحاد، انسجام، وحدت ملی حول محور ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب سبب عبور از بحران‌ها، فتنه‌ها و چالش‌های ناشی از نیرنگ دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی می‌شود.

اتحاد و انسجام ملی سبب ناامیدی دشمنان می‌شود
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، زین‌العابدین اصلی‌بیگی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شهر اقبالیه اظهار کرد: اتحاد، انسجام، وحدت ملی حول محور ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب سبب عبور از بحران‌ها، فتنه‌ها و چالش‌های ناشی از نیرنگ دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم همدلی و هم‌افزایی بین قوای سه گانه و مسئولان و نهادهای نظام برای تضمین پیشرفت این انقلاب و کشور تصریح کرد: ملت هوشیار ایران دستاوردها و توانمندی‌های غرورآفرین علمی در صاحت‌های گوناگون به ویژه نظامی و دفاعی و همچنین اقتدار و نفوذ معنوی در منطقه را به دست آورده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین، پرچم‌داری سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید قدس سردار پاسدار حاج قاسم سلیمانی را سرمایه و نماد قدرت بازدارندگی کشور دانسته و ضمن تاکید بر تداوم این راهبرد به دشمنان این سرزمین هشدار داد: از هرگونه خطای محاسباتی برای تضعیف و تعرض به این موضوع که خط قرمز ایرانیان است اجتناب کنند و خود را هدف ضربه قاطع و پاسخ‌های متقابل و پشیمان‌کننده ایران مقتدر قرار ندهد.

وی تاکید کرد: به گفته حاج قاسم، جمهوری اسلامی حرم است. اگر این حرم ماند مابقی حرم‌ها هم می‌مانند.

اصلی‌بیگی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: نماینده‌ای که با انتخاب مردم به مجلس راه می‌یابد باید نوکر این مملکت و خادم این ملت باشد؛ ما به کسی رای خواهیم داد که لبیک‌گوی به انقلاب باشد.

وی در پایان گفت: برای هر یک صندلی در مجلس هزاران شهید داده‌ایم. ما به دلسوزان این ملت رای خواهیم داد.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان