۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین ایستادگی ملت ایران مشتی کوبنده بر دهان دشمنان است
کد خبر: ۳۶۷۱۴۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۲ ساعت: ۱۷:۳ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه الوند:

ایستادگی ملت ایران مشتی کوبنده بر دهان دشمنان است

امام جمعه الوند گفت: شعار «مرگ بر اسرائیل» یعنی لبیک به سخنان رهبری، یعنی ما آماده مجاهدت هستیم، یعنی ما ملت شهادت هستیم، یعنی ما ترس نداریم و در یک کلام ما سرباز سید علی خامنه‌ای هستیم.

ایستادگی ملت ایران مشتی کوبنده بر دهان دشمنان است
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود مهدوی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شهر الوند اظهار کرد: شعار «مرگ بر اسرائیل» یعنی لبیک به سخنان رهبری، یعنی ما آماده مجاهدت هستیم، یعنی ما ملت شهادت هستیم، یعنی ما ترس نداریم و در یک کلام ما سرباز سید علی خامنه‌ای هستیم.

وی افزود: در کنار هم، دست به دست هم و با وحدت همگانی برای حکومت جهانی مهدی موعود (عج) آماده می‌شویم.

امام جمعه الوند ادامه داد: در راستای وعده‌های الهی برای آزادی فلسطین و رسیدن به نابودی اسرائیل که زمینه‌ساز ظهور است، گام برمی‌داریم.

وی به حماسه بزرگ انتخابات اشاره کرده و گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری؛ ما سلاحی داریم برنده‌تر و والاتر از مستکبران جهان که آن سلاح ایمان و اراده این مردم شکرگزار به انقلاب خودشان است.

مهدوی تاکید کرد: در انتخابات 11 اسفند همه ما شرکت خواهیم کرد و دیگران را هم دعوت می‌نماییم و به ندای مولایمان که می‌فرمایند «حضور در انتخابات وظیفه شرعی و سیاسی ماست» جامه عمل می‌پوشانیم.

و در ادامه گفت: به گوش منافقان و مستکبران جهان می‌رسانیم که سال‌های سال در انتخابات شرکت نموده‌ایم به هر اندازه توطئه، تفرقه‌اندازی و دشمنی شما بیشتر شود؛ ایستادگی ملت نیز فزونی می‌یابد و مشتی کوبنده بر یاوه‌گویی‌های شما می‌شویم.

امام جمعه الوند تصریح کرد: در 11 اسفند همه ما حضور داریم و با انتخابی بصیرانه مولایمان را رو سفید می‌نماییم.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان