۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین مردم ایران جسورانه پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند
کد خبر: ۳۶۷۱۳۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۲ ساعت: ۱۱:۳۶ ↗ لینک کوتاه

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین:

مردم ایران جسورانه پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند

رئیس سازمان بسیج دانشجویی قزوین گفت: جشن‌هایی از قبیل جشن انقلاب اسلامی و ... در کشور با ایستادگی مردم تا اتصال ظهور امام زمان (عج) به حکومت جهانی ادامه دارد و پس از آن هم محکم‌تر می‌شود.

مردم ایران جسورانه پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند
ابوذر محمدی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در شهر قزوین در مصاحبه با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، بیان کرد: افتخار این را داریم که یک بار دیگر امسال در جشن ملی، میهنی و مذهبی ۲۲ بهمن و جشن پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با حضور گسترده‌تر مردم شرکت کردیم و این جشن با عظمت در حال برگزاری است. 
 
وی افزود: به امید خدا این جشن سال‌های طولانی ادامه پیدا خواهد کرد تا ظهور آقا امام زمان (عج) به حکومت جهانی متصل شود این حضور مردم وجود دارد و هر سال گسترده‌تر و باشکوه‌تر می‌شود.
 
رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان عنوان کرد: آن چیزی که می‌بینیم علی‌رغم تمام تهدیدات منحوس دشمن و شرایط نامطلوبی که در دنیا به وجود آورده است و ظلمی که به مردم مظلوم و مسلمان فلسطین و غزه می‌کند اما این حضور پررنگ مردم در ایران و تمام منطقه و حتی آزادی‌خواهان جهان باعث این می‌شود که دشمن روز به روز بیشتر ترس در وجود خود راه بدهد و عقب‌نشینی کند.
 
محمدی در پایان بیان کرد: امید داریم که پیروزی نهایی همراه کشور عزیزمان ایران است و آیه شریفه «و نرید ان نمن على الذین استضعفوا فى الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین»، محقق می‌شود و تا روز قیامت درباره مردم جریان دارد و این پیشوایى تا روز قیامت در ما جارى است.
 
 
انتهای خبر/۲۰۰۵

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان