۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین بچه‌ها متشکریم
کد خبر: ۳۶۷۱۲۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۱ ساعت: ۱۰:۴ ↗ لینک کوتاه

پیام کانون هواداران تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران:

بچه‌ها متشکریم

کانون هواداران تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران در پی بازی‌های جام ملت‌های آسیا خطاب به مربیان، بازیکنان، کادر تیم ملی جمهوری اسلامی و هواداران عزیز پیامی صادر کرد.

بچه‌ها متشکریم
به گزارش حوزه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، کانون هواداران تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران در پی بازی‌های جام ملت‌های آسیا خطاب به مربیان، بازیکنان، کادر تیم ملی جمهوری اسلامی و هواداران عزیز پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

با تبریک دهه مبارک فجر خدمت ملت رشید ایران ورهبر عزیزمان؛

جام ملت‌های آسیا شاهد تلاش غیرتمند انه بازیکنان تیم ملی برای افزایش نشاط وشادی برای ملت ایران و  ارج نهادن به عزت و عظمت ایران وپرچم قشنگ و مقدس جمهوری اسلامی بود، فرزندان ایران  با همه توان برای کسب افتخار تلاش کردن وتیم قدرتمندی مثل ژاپن شکست دادن و دل  ملت را  شاد کردند. با وجود فشار روانی میزبان در حضور 40 هزار نفر تماشاچی تیم رقیب تا دقایق آخر مردانه جنگیدن و بارها سرود ملی کشور عزیزمان را همراه با هواداران به زیبایی سرودن

«کانون هواداران تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران» با قدردانی از تک‌تک بازیکنان، کادر فنی فدراسیون فوتبال و به ویژه مربی غیور ایرانی این تیم و همه هواداران عزیزی که طی یک ماه گذشته در کنار تیم ملی بودند، از طرف تمام ملت ایران که قلب و جان و روح خود را برای هواداری از تیم ملی ایران روانه جام ملت‌های آسیا کرده بودند با صدایی رسا و بلند می‌گوییم: «بچه‌ها متشکریم».

شایان گفتن است اگرچه بنا بر جبر و اتفاق نتوانستیم به فینال برسیم اما نباید از یاد برد که تیم ملی با حمایت فدراسیون فوتبال و هدایت کادر فنی مجرب و در رأس آنها آقای قلعه نوعی توانست بعد از سال‌ها به نیمه‌نهایی برسد و حتی برای اولین بار در این رقابت‌ها ژاپنی را شکست دهد که شانس اول قهرمانی بود، این شکست اگرچه چیزی از ارزش‌های تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران را کم نمی‌کند اما به امید خدا مقدمه‌ای برای پیشرفت دوچندان و فتح قله‌های افتخار خواهد شد.

همه ما پیروزی این جام را در اهتزاز پرچمش در بازی‌های مختلف، اقتدار فرزندانش در برابر تیم‌های مدعی و در اقتدار کلامی اعضای تیم ملی فوتبال درباره خلیج همیشه فارس می‌دانیم و می‌گوییم «آن سوی بُرد و باخت‌ها نامی که می‌ماند (تویی)». با افتخار به تک‌تک شما که با تلاش فراوان بُردهای شیرین را به ملت ایران هدیه دادید، خداقوت می‌گوییم و بی‌صبرانه منتظر درخشش شما در مسابقات بعدی هستیم.

بی‌شک هواداران تیم ملی نیز نقش مهمی در این افتخارآفرینی داشتند که در همه حال و با وجود کمترین امکانات در تمام شرایط از تیم ملی کشور عزیز خود با جان و دل حمایت کردند و در ورزشگاه یک صدا نام ایران را یکپارچه و افتخارآمیز فریاد زدند، لذا از تک‌تک این عزیزان نیز سپاسگزاریم و همچنین به وجود مردم عزیز ایران اسلامی که با دعای خیر خود تیم ملی خود بدرقه کردند مباهات می‌کنیم.

انتهای خبر/ 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان