۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین افتتاح گمرک تخصصی فرآورده‌های نفتی شهرستان بوئین زهرا
کد خبر: ۳۶۷۰۵۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ ساعت: ۱۱:۳۱ ↗ لینک کوتاه

در پنجمین روز از دهه مبارک فجر صورت گرفت؛

افتتاح گمرک تخصصی فرآورده‌های نفتی شهرستان بوئین زهرا

گمرک تخصصی فرآورده‌های نفتی شهرستان بوئین زهرا در شهرک صنعتی پاسارگاد و در متراژ ۱۰ هکتار راه‌اندازی خواهد شد که هم اکنون دو هکتار آن عملیاتی شده است.

افتتاح گمرک تخصصی فرآورده‌های نفتی شهرستان بوئین زهرا
به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر استاندار قزوین و تیم همراه به شهرستان بوئین زهرا برای افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی و دیدار با مسئولان شهرستانی سفر کرد.

مهمترین پروژه افتتاح شده در این سفر گمرک تخصصی فرآورده‌های نفتی شهرستان بوئین زهرا بود که این گمرک در شهرک صنعتی پاسارگاد و در متراژ ۱۰ هکتار راه‌اندازی خواهد شد که هم اکنون دو هکتار آن عملیاتی شده است. در این شهرک ۵۰ شرکت با اشتغال بیش از یک هزار نفر فعالیت می‌کند.

محمدمهدی اعلایی در آئین افتتاح گمرک تخصصی فرآورده‌های نفتی شهرستان بوئین زهرا اظهارکرد: ایجاد گمرک در شهرک صنعتی پاسارگاد ماحصل طرح مسائل و مشکلات بخش خصوصی در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی است و امیدواریم مورد استفاده و بهره‌برداری مناسبی قرار گیرد.

وی افزود: فعالین بخش خصوصی در این جلسه مطرح کردند که چنین نیازی در این شهرک وجود دارد و یک اراده مشترک بین حاکمیت و فعالین بخش خصوصی شکل گرفت که نتیجه آن افتتاح این پایانه در شهرستان است.

اعلایی گفت: استان قزوین استان پیشرو در صادرات محصولات هیدروکربنی است و این گمرک با آمار بالا در حوزه صادارت محصولات فعالیت خواهد کرد.

استاندار قزوین اضافه کرد: احداث این مجموعه نماد خوبی از همکاری و تفاهم بخش دولتی و خصوصی در قزوین است و هموارسازی و هماهنگی، پیگیری و تدوین ساختارهای حقوقی را اتاق بازرگانی انجام داده است.

نماینده عالی دولت در استان اظهار کرد: تسهیل‌گری در بخش خصوصی از اهمیت بالایی برخوردار است و مجموعه مدیریتی استان با تمام تلاش این اقدام را در راستای افزایش فعالیت‌های اقتصادی انجام خواهد داد.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان