۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین راهپیمایی شکوهمند ۲۲بهمن مقدمه مشارکت حداکثری در انتخابات
کد خبر: ۳۶۷۰۴۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ ساعت: ۹:۳۷ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین عنوان کرد:

راهپیمایی شکوهمند ۲۲بهمن مقدمه مشارکت حداکثری در انتخابات

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان گفت: حضور گسترده مردم در ۲۲ بهمن مقدمه مشارکت حداکثری در انتخابات سرنوشت‌ساز ۱۱ اسفند خواهد بود.

راهپیمایی شکوهمند ۲۲بهمن مقدمه مشارکت حداکثری در انتخابات
غلامحسن شهسواری در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، با اشاره به گرامیداشت یوم‌الله دهه فجر اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند «دهه فجر مظهر شکوه، عظمت و فداکاری ملت ایران است» یا در جایی دیگر بیان فرمودند «هدف دشمن کتمان کردن ایام الله است» که با توجه به شرایط خاص و حوادث اخیر که دشمنان بیرونی و درونی می‌خواهند حرکت انقلاب اسلامی را تضعیف کنند ما باید این ایام را محکم و استوارتر از گذشته گرامی بداریم.

وی افزود: ۱۲ بهمن یادآور وحدت ملت ایران برای زمینه‌سازی بازگشت خاطره‌انگیز معمار کبیر انقلاب اسلامی به میهن عزیز اسلامی است و استقبال از امام در سال ۵۷ یک واقعه تاریخی بود.

مهم‌ترین وجه تمایز انقلاب ایران با سایر انقلاب‌های دنیا مردمی بودن آن است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی ایران مردمی بودن آن است که می‌توان گفت مهم‌ترین وجه تمایز آن با سایر انقلاب‌های دنیاست و دشمنان نظام هم از نقش‌آفرینی و حضور پررنگ مردم در صحنه‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی خشمگین هستند‌.

وی با بیان اینکه هدف دشمنان ایجاد ناامیدی و دلسرد کردن مردم از انقلاب اسلامی است؛ گفت: با توجه به ویژگی‌های دهه فجر امسال و اینکه به نوعی می‌توان گفت جامع الاعیاد است، مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن از اهمیت مضاعفی برخوردار است که امیدواریم با استفاده از شور و نشاط این ایام، برنامه ۲۲ بهمن رنگ و بوی شادی و سبقه نشاط داشته باشد.

شهسواری خاطرنشان کرد: دشمنان با همه توشه و توان خود و با استفاده از همه نوع ابزار به صحنه آمدند و امیدواریم راهپیمایی ۲۲ بهمن متفاوت‌تر از گذشته برگزار شود و مکر همه دشمنان را باطل کند.

حضور گسترده مردم در ۲۲ بهمن مقدمه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

وی با تاکید بر اینکه حضور گسترده و آگاهانه مردم در ۲۲ بهمن امسال مقدمه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات حساس و سرنوشت‌ساز ۱۱ اسفند خواهد شد؛ افزود: قطعاً ملت ایران در یوم‌الله ۲۲ بهمن و انتخابات بر تمامی نقشه‌های شوم شیاطین خط بطلان خواهند کشید.

این مسئول یادآور شد: ۴۵ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‌گذرد و این انقلاب پدیده الهی و مبارک بود که اواخر قرن بیستم جهان را به لرزه درآورده و نور امید را در دل مسلمانان و مستضعفان عالم روشن کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون پس از گذشت چهار دهه از عمر گرانمایه شجره پرامید، خیلی به جا است که در ایام دهه فجر بهترین بهره و فرصت را برای بازخوانی برخی از دستاوردهای عظیم انقلاب داشته باشیم.

ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان

شهسواری تصریح کرد: علی رغم وجود تنگناهای معیشتی و مشکلاتی که در فراروی مردم است و دشمن هم متاسفانه همواره نداشته‌های ما را به رخ مردم کشیده، می‌طلبد که در ایام دهه فجر دستاوردهای فراوانی را که در سایه‌سار انقلاب و به برکت خون شهدا و رهبری مقام معظم انقلاب به دست آمده برای مردم روشنگری و تبیین شود.

وی خاطرنشان کرد: داشته‌های ملت ایران پس از گذشت ۴۵ سال پس از پیروزی انقلاب در حوزه‌های مختلف از جمله سلامت و بهداشت و امنیت، آموزش عالی، تحقیقات و فناوری، اقتصاد، نانو، صنعت و قانونگذاری و سایر امور باید برای مردم عنوان شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: انقلاب اسلامی به عنوان انقلابی موثر و کارآمد همواره توانسته در تمامی ابعاد و سطوح به صورت همه‌جانبه نقش‌آفرینی موثری داشته باشد و کارنامه نظام در طول این ۴۵ سال درخشان است و درخشنده‌تر هم خواهد بود.

وی در پایان گفت: همگان به ویژه مسئولان وظیفه دارند این انقلاب عظیم را که حاصل مجاهدت‌ها و از خودگذستگی فجرآفرینان و رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و خون پاک شهدا بوده به تمام معنا از گزند توطئه‌ها و فتنه‌ها حفظ و پاسداری کنند.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان