۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین عملیات والفجر ۸، شاهکار حفاظت اطلاعات سپاه
کد خبر: ۳۶۷۰۳۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۴ ساعت: ۲۱:۵۳ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد:

عملیات والفجر ۸، شاهکار حفاظت اطلاعات سپاه

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: یکی از شاهکارهای حفاظت اطلاعات سپاه، عملیات غرورآفرین والفجر هشت است. به آنچه گفتند و عمل کردیم، پیروزی حاصل شد و امروز نیز به آنچه می‌گویند عمل کنیم پیروزی نصیبمان می‌شود.

عملیات والفجر ۸، شاهکار حفاظت اطلاعات سپاه
به گزارش حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از خبرگزاری بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران که صبح امروز در سالن حضرت زهرا(س) سپاه استان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران مبارزات و انقلاب، شهدای دفاع مقدس، شهدای امنیت پایدار مردمی در مرزهای کشور، شهدای جبهه اسلامی و مدافع حرم به ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: ما از همان آغازین روزهای فجر انقلاب، مفتخر هستیم که از امام خویش صیانت کردیم.

وی گفت: صیانت ما از امام و انقلاب در روزهایی صورت گرفت که سپاه وجود نداشت و ارتش انقلابی در دست امرای شاه بود و در چنبره نظامی گری قرار داشت و ما آن روزها از امام خود صیانت کردیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه با اشاره به پشتوانه مردمی انقلاب اظهار کرد: ۴۵ سال است که نگاه‌های مومن ملت ایران و مادران شهدا نگران شما هستند که مبادا در مسیر صیانت از انقلاب اسلامی، اتفاقی برای شما رخ دهد. مسئول حفاظت از انقلاب اسلامی، همین دل‌های مومنی است که شبانه‌روز نگران و دعاگوی نیروهای نظامی و انتظامی هستند.

رفیعی آتانی با اشاره به عملیات غرورآفرین والفجر8 عنوان کرد: ضامن حفاظت دین خدا، خون سیدالشهداست و ایشان مسئول حفاظت از دین خدا هستند. یکی از شاهکارهای حفاظت اطلاعات سپاه، عملیات غرورآفرین والفجر8 است. به آنچه گفتند و عمل کردیم، پیروزی حاصل شد و امروز نیز به آنچه می‌گویند عمل کنیم پیروزی نصیبمان می‌شود.

وی گفت: حفاظت با استفاده از همه ظرفیت‌های خود تا امروز ماموریت‌های بزرگی در سپاه را اجرا کرده است. امکانات و ظرفیت و نیروی انسانی ما، ناموس و مایه غیرت ماست و باید نگاه نامحرم را از آن برداریم همچنان که کوتاهی در این امر، قابل بخشش نیست چرا که آسیب‌های جدی در پی خواهد داشت. امروز نام پاسدار با روز میلاد سیدالشهدا(ع) گره خورده و تمام تلاش ما این است در مسیر سیدالشهدا(ع) همچون یاران وفادارش پاسدار صیانت دین خدا باشیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان