۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین امروز جغرافیای انقلاب اسلامی جهانی شده است
کد خبر: ۳۶۷۰۳۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ ساعت: ۱۵:۵۵ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان قزوین:

امروز جغرافیای انقلاب اسلامی جهانی شده است

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان قزوین گفت: جمهوری اسلامی ایران برای سایر ملت‌ها و آزادی‌خواهان جهان الگو شده است. امروز اگر می‌بینیم که صدای آزادی قدس شریف صدای حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین از قلب اروپا و امریکا به صدا درمی‌آید دلیلی جز گسترش منطق و گفتمان سیاسی جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی ندارد.

امروز جغرافیای انقلاب اسلامی جهانی شده است
ابراهیم رسولی‌فر در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، اظهار کرد: به لطف خدا و با هدایت امامین انقلاب نیز انقلاب اسلامی شکل گرفت و دستاوردهای فراوانی را هم در عرصه‌ داخلی و بین‌المللی کسب کرده است.

وی افزود: لیستی از افتخارات و توفیقات جمهوری اسلامی به برکت انقلاب اسلامی اتفاق افتاده و امروز اگر صدای ایران عزیزمان در دنیا طنین‌انداز شده و مورد توجه ملت‌ها و کشورها قرار گرفته به برکت انقلاب اسلامی است. یعنی انقلاب اسلامی بوده که به ایران عزیزمان هویت داده و توانسته کاری کند که در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان قزوین با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های داخلی و خارجی تشریح کرد: صنعت پزشکی، صنعت فولاد، برق، صنایع پتروشیمی، صنایع نظامی به ویژه حوزه هوا و فضا، رشد شرکت‌های دانش‌بنیان، صنعت موشک، پرتاب ماهواره و صنایع زیردریایی از دستاوردهای داخلی امروز کشور است.

وی با بیان اینکه بانوان نقش‌آفرینی جدی در انقلاب داشتند، ادامه داد: در عرصه‌های خارجی هم دستاوردهای خیلی بزرگی برای انقلاب اسلامی اتفاق افتاده است و بزرگترین دستاورد هم شکستن ابهت پوشالی ابر قدرت‌ها است.

رسولی‌فر عنوان کرد: انقلاب اسلامی در زمانی شکل گرفت که دو قطب غرب و شرق وجود داشتند؛ یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی این بود که در مقابل ابرقدرت‌ها می‌توانیم بایستیم و این نشان داد که مظلومان عالم اگر متحد و یک دل و یک صدا بشوند می‌توانند در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی قزوین تاکید کرد: انقلاب اسلامی پرچمدار آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین است و بیداری امت‌ها را رقم زد و الگویی برای حرکت سایر ملت‌ها شد.

وی در بیان نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: مراحل شکل‌گیری انقلاب و ادامه‌ آن مراحلی دارد و مهمترین مرحله‌ انقلاب اسلامی شکل‌گیری و روشن شدن چراغ امید در دل انقلابیون بوده که با رهبری حضرت امام (ره) این اتفاق افتاد و مردم هم به پیام امام لبیک گفتند.

یکی از مهمترین پایه‌های شکل‌گیری انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی مردم بودند

این مسئول افزود: اگر مردم به پیام امام لبیک نمی‌گفتند انقلاب شکل نمی‌گرفت؛ یکی از مهمترین پایه‌های شکل‌گیری انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی مردم بودند که در ثبات و رشد انقلاب هم نقش دارند.

رسولی‌فر ادامه داد: نقش مردم در ایجاد امنیت، انتخاب مسئولین، هدایت سیاست‌های اقتصادی کشور، حفظ و صیانت از انقلاب، خنثی کردن انواع توطئه‌های دشمنان و حضور در میدان و عرصه‌های مختلف مشهود است که اگر اینگونه نباشد انقلاب تا به امروز تداوم نداشت.

مسئول بسیج دانش‌آموزی قزوین با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران حرف برای گفتن دارد، تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی در جایگاه متعالی خودش قرار دارد و انقلاب اسلامی پرچمدار جبهه مقاومت شده است.

این مسئول افزود: در خاورمیانه کسی بخواهد کاری انجام دهد چه آنهایی که دراین منطقه هستند چه آنهایی که در بیرون از این منطقه حضور پیدا می‌کنند بدون احتساب نقش جمهوری اسلامی ایران نمی‌توانند موفق باشند و حتماً باید انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران را در معادلات خودشان قرار بدهند.

وی با بیان اینکه ستون‌های ایران اسلامی ابرقدرت‌های غرب و شرق را زیر سوال برده است، ادامه داد: به لطف خدا و با حمایت مردم و با تدبیر رهبر معظم انقلاب، جمهوری اسلامی ایران محکم و استوار در جایگاه قدرت خود ایستاده و به همین مسیر رشد و پیشرفت خود ادامه خواهد داد.

رسولی‌فر گفت: پرواضح است که جمهوری اسلامی ایران با این مشخصات و کیفیت و عملکردی که داشته حتما دشمنانی خواهد داشت که نخواهند گذاشت جمهوری اسلامی ایران در مسیر رشد خودش حرکت کند.

جمهوری اسلامی ایران برای سایر ملت‌ها و آزادی‌خواهان جهان الگو شده است

این مسئول تصریح کرد: دشمنان این انقلاب قسم خورده‌اند که نخواهیم گذاشت انقلاب رشد پیدا کند و پیش‌بینی کرده بودند که این انقلاب یکی دوسال دیگر از بین خواهد رفت اما به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی در چهل و چهارمین سال از عمر با برکتش به خوبی حرکت می‌کند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان قزوین گفت: امروز ابرقدرت‌ها جمع شده‌اند که به جمهوری اسلامی ایران آسیب بزنند چون جمهوری اسلامی گفتمان و منطق دارد؛ لذا برای آسیب زدن به این انقلاب بیکار نخواهند نشست و از طرق مختلف نظامی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی و از طریق جنگ‌های رسانه‌ای و شناختی به جنگ این انقلاب آمده‌اند.

وی با بیان شکست‌های پی در پی دشمنان در جنگ‌ها و فتنه‌های متفاوت از آغاز انقلاب تاکنون تاکید کرد: امروز دنبال این هستند که از درون به انقلاب اسلامی آسیب بزنند به خاطر همین ما شاهد جنگ‌های جدید هستیم مانند جنگ‌های شناختی و جنگ افکار و اذهان.

رسولی‌فر در پاسخ به این سوال که چه چیزی باعث شده که انقلاب اسلامی‌ امروز در مجامع بین‌المللی و منطقه‌ای دعوت بشود و حرفی برای گفتن داشته باشد، تشریح کرد: جمهوری اسلامی ایران بر پایه‌ احکام اسلامی و دین اسلام و مذهب تشیع شکل گرفته و همین امر سبب شده که حرفی برای گفتن داشته باشد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان قزوین ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران برای سایر ملت‌ها و آزادی‌خواهان جهان الگو شده است. امروز اگر می‌بینیم که صدای آزادی قدس شریف صدای حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین از قلب اروپا و امریکا به صدا درمی‌آید دلیلی جز گسترش منطق و گفتمان سیاسی جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی ندارد.
 
مسئول بسیج دانش‌آموزی استان قزوین اظهار کرد: جمهوری اسلامی به برکت این انقلاب نور امید را در دل همه‌ مسلمانان و آزادی‌خواهان دنیا روشن ساخته و یک بیداری در امت اسلام  به وجود آورده است.

وی اضافه کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران پیام خود را به اقصی نقاط جهان در قاره آمریکا، اروپا، آسیا و آفریقا صادر کرده و گفتمان انقلاب اسلامی در همه کشورها و همه نقاط جهان منتشر شده است.

این مسئول اذعان کرد: امروز اگر مردم بحرین، عراق، سوریه و لبنان و بسیاری از کشورهای اسلامی پای مقاومت ایستاده‌اند و کشورهای غیراسلامی در آمریکای لاتین ایستادگی کرد‌ه‌اند دلیلی جز صدور پیام انقلاب و گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی به سایر اقصی نقاط دنیا ندارد که یکی ازمهم‌ترین دستاوردهای انقلاب همین بوده که توانستم انقلاب را در جهان معرفی کنیم.

انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان