۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین دستگیری عامل تیراندازی منجر به قتل در تاکستان
کد خبر: ۳۶۷۰۳۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۴ ساعت: ۱۲:۲۹ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد:

دستگیری عامل تیراندازی منجر به قتل در تاکستان

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: فردی كه اقدام به تیراندازی به سمت تعدادی از شهروندان کرده و یک نفر را به قتل رسانده بود، بلافاصله توسط پلیس دستگیر شد.

دستگیری عامل تیراندازی منجر به قتل در تاکستان
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از روابط‌عمومی پلیس استان، علی ابراهیمی گفت: در پی اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر تجمع تعدادی از مالباختگان یکی از شرکت‌های خودرویی در شهرستان تاکستان، گروهی از ماموران انتظامی و پلیس امنیت عمومی شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در جریان این تجمع، فردی از درون منزل شخصی با استفاده از یک قبضه سلاح شکاری به سمت مالباختگان تیراندازی کرده که متاسفانه ۱۵ نفر از تجمع کنندگان و یک نفر از ماموران پلیس مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامي استان قزوین با بیان اینکه علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته یکی از مصدومان جان خود را از دست داده است، تصریح کرد: بلافاصله ماموران پليس با شناسایی متهمِ مسلح در کمترین زمان ممکن وی را به همراه یک قبضه اسلحه دستگیر کردند.

ابراهیمی در پایان با اشاره به اینکه افراد مجروح شده در مراکز درمانی تحتِ درمان قرار گرفته‌اند بر عزم جدی پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیتِ عمومی تأکید و از شهروندان خواست ضمن در پیش گرفتن سعه صدر در بحث شرکت‌های خودرویی، اجازه دهند موضوع توسط دستگاه قضائی رسیدگی و خواسته سرمایه‌گذاران تامین شود.

انتهای خبر/ 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان