۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین برنامه‌های دهه فجر بنیاد شهید قزوین
کد خبر: ۳۶۷۰۲۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۴ ساعت: ۸:۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بنیاد شهید قزوین اعلام کرد:

برنامه‌های دهه فجر بنیاد شهید قزوین

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به تشریح برنامه‌های این نهاد در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت.

برنامه‌های دهه فجر بنیاد شهید قزوین
سمیه اسمعیلی در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، با اشاره به برنامه‌های بنیادشهید و امور ایثارگران استان قزوین در ایام دهه فجر اظهار کرد: تعویض پرچم‌های گلزار شهدا در سطح استان پیش از شروع دهه فجر، آماده‌سازی موزه شهدا و برگزاری نمایشگاه عکس در نگارخانه شهید سلیمانی، اجرای مراسم نمادین استقبال از حضرت امام (ره) در گلزار شهدا بخشی از برنامه‌های این ایام است.

اجرای تئاتر صحنه‌ای «دختر بابا» در قزوین

وی افزود: آماده‌سازی جایگاه تمثال مبارک حضرت امام (ره) در آغاز دهه فجر در گلزار شهدا، آماده‌سازی گلزار شهدا برای قرائت پیام مقام معظم رهبری و گلباران مزار شهدا در قالب اجرای میهمانی لاله‌ها هم در ایام دهه فجر انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از برگزاری یادواره شهدای بهمن ماه قزوین و حومه در تاریخ ۱۹ بهمن ماه خبر داد و گفت: هماهنگی و دریافت آثار از دبیرخانه برگزاری دومین همایش منطقه‌ای هنرهای تجسمی و اطلاع‌رسانی از طریق پیامک و پیام صوتی به هنرمندان شاهد و ایثارگر استان در دستور کار قرار دارد.

وی عنوان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده مسابقات بومی و محلی ویژه خانواده‌های جانبازان در قزوین برگزار می‌شود و برای این منظور فراخوان حضور در مسابقه در فضای مجازی و تبلیغات محیطی منتشر خواهد شد.

اعزام دانش‌آموزان برای بازدید از موزه شهدا در ایام دهه فجر

اسمعیلی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده نمایشگاه کتاب در بخش محمدیه برگزار خواهد شد و برای این منظور طراحی پوستر تبلیغاتی نمایشگاه کتاب برای چاپ و نشر در فضای مجازی و تهیه کتاب و اطلاع‌رسانی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر بخش محمدیه انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: در طول دهه مبارک فجر شاهد اجرای تئاتر صحنه‌ای «دختر بابا» در قزوین خواهیم بود همچنین اجرای طرح سپاس، آذین‌بندی مزار مطهر شهدا قبل از آغاز دهه مبارک فجر، نصب المان دهه فجر در گلزار مطهر شهدا و اجرای برنامه میهمانی لاله‌ها و گلباران مزار مطهر شهدا در روستاها در ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

این مسئول در پایان از اعزام دانش آموزان برای بازدید از موزه شهدا در ایام دهه فجر و هماهنگی جهت حضور دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم در دوره‌های آموزشی جهاد تبیین خبر داد.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان