۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین تنهای تنها مانند ورزش جانبازان!
کد خبر: ۳۶۶۹۸۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۱ ساعت: ۱۰:۳۸ ↗ لینک کوتاه

وضعیت نگران کننده ورزش جانبازان؛

تنهای تنها مانند ورزش جانبازان!

این روزها وضعیت ورزش جانبازان و توان یابان باعث نگرانی عمومی شده و بایستی در این باره تدبیری جدی داشت.

تنهای تنها مانند ورزش جانبازان!
به گزارش حوزه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ در شرایطی که نداشتن رئیس باعث شده تا وضعیت فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان معلق و کارها با اما و اگر همراه باشد، انتصاب اسبقیان به عنوان معاون وزیر، این مجموعه را با چالش‌هایی جدی مواجه خواهد کرد.

این انتقاد و نگرانی که از ابتدای حضور اسبقیان در وزارت ورزش در دوره وزارت کیومرث هاشمی وجود داشت، حالا که به عنوان معاون منصوب شده، نه تنها جدی‌تر شده که نمودی عینی نیز به خود گرفته است. وضعیت مبهم نامزدها و انتخابات نیز موجب شده تا این اتفاق نظر وجود داشته باشد که در آستانه بازیهای پارالمپیک پاریس، این ورزش تنهای تنهای تنها شده و باید از الان، نگران فردا بود.

تنهای تنهای تنها مانند ورزش جانبازان و توان یابان!

حالا که فدراسیون دچار چنین چالش و بحرانی شده، نگاهی به وضعیت انتخابات نیز نه تنها بر دامنه نگرانی‌ها می‌افزاید که دلالت بر آینده نامطلوب دارد. این فدراسیون که در سال‌های اخیر نتوانسته به تناسب مورد نظر، رشد و توسعه داشته باشد، حالا و با این اتفاقات و ضعیتی که پیشرو دارد، بیش از پیش در منطقه بحران قدم می‌زند. امید است که هرچه زودتر تدبیری برای حل این مشکلات که می‌تواند به بن بست‌های لاینحلی منتهی شود، صورت گیرد.

منبع:مشرق
انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان