۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین یادواره شهدای بهمن ماه قزوین و حومه برگزار ‌می‌شود
کد خبر: ۳۶۶۹۶۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ ساعت: ۹:۴۷ ↗ لینک کوتاه

همزمان با سالروز آغاز دهه‌فجر؛

یادواره شهدای بهمن ماه قزوین و حومه برگزار ‌می‌شود

همزمان با آغاز دهه‌فجر انقلاب اسلامی، یادواره‌ شهدای بهمن ماه قزوین و حومه با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود.

یادواره شهدای بهمن ماه قزوین و حومه برگزار ‌می‌شود
به گزارش حوزه فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، سمیه اسمعیلی اظهار کرد: همزمان با سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در سال 1357 و آغاز دهه‌ فجر انقلاب اسلامی، یادواره‌ شهدای بهمن ماه قزوین و حومه به‌ ویژه شهدای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی افزود: این یادواره، با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور به‌ ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران، پنج‌شنبه، دوازدهم بهمن ماه سال جاری از ساعت 15 در حسینیه امامزاده حسین(ع) برپا خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: یادواره فوق با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، تبیین رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و نقش آن‌ها در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، یادآوری جانفشانی‌های شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: همچنین یاد و خاطره‌ والدین شهدایی که طی بهمن ماه سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفته و به فرزندان شهیدشان پیوستند، همزمان با این یادواره گرامی داشته می‌شود.

گفتنی است مدعوین شرکت‌کننده پس از برگزاری یادواره فوق در گلزار شهدای قزوین حضور می‌یابند و ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های آنان تجدید بیعت خواهند کرد.

انتهای خبر/ 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان