۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین مراسم گرامیداشت سالروز ۱۲ بهمن
کد خبر: ۳۶۶۹۶۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ ساعت: ۹:۲۲ ↗ لینک کوتاه

در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود؛

مراسم گرامیداشت سالروز ۱۲ بهمن

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: مراسم ویژه گرامیداشت ۱۲ بهمن، سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن عزیز ایران اسلامی در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود.

مراسم گرامیداشت سالروز ۱۲ بهمن
غلامحسن شهسواری در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران قرار داریم؛ از این رو برنامه‌هایی به همین مناسبت با شعار «جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» برگزار خواهد شد.

وی افزود: همزمان با آغازین روز ایام الله دهه مبارک فجر یعنی 12 بهمن ماه، سالروز ورود پرافتخار امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی به میهن عزیز ایران اسلامی در سراسر کشور مراسم باشکوهی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با تاکید بر اهمیت حضور آحاد مردم در این مراسم تصریح کرد: این مراسم در استان قزوین با حضور مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان با هدف تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب، روز پنجشنبه 12 بهمن ماه از ساعت 9:30 صبح در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از همه همشهریان و هم استانی‌های عزیز دعوت می‌کنیم تا با توجه به شرایط کنونی کشور و منطقه در مراسم گرامیداشت 12 بهمن امسال همچون همه مناسبت‌های گذشته حضور پرشوری داشته باشند و با حضور حماسی و گسترده خود در آغازین روز دهه مبارک فجر این مناسبت را گرامی بدارند.

شهسواری عنوان کرد: سخنران مراسم گرامیداشت یوم الله 12 بهمن ماه حجت الاسلام علی‌مراد یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین است.

وی در پایان با اشاره به برنامه‌های دهه فجر بیان کرد: در طول ایام دهه فجر برنامه‌های مختلفی در راستای پاسداشت این ایام برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد که از جمله مهم‌ترین برنامه‌ها، راهپیمایی بزرگ روز 22 بهمن ماه و ویژه برنامه‌ای با عنوان «میهمانی لاله‌ها» در روز 19 بهمن ماه است که این برنامه امسال با مناسبت مبعث پیامبر گرامی اسلام تقارن پیدا کرده و غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا در قالب برنامه میهمانی لاله‌ها انجام خواهد شد.

انتهای خبر/ 7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان