۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین ۹۵ راه روستایی در قزوین بازگشایی شد
کد خبر: ۳۶۶۹۳۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۷ ساعت: ۱۱:۳۶ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین:

۹۵ راه روستایی در قزوین بازگشایی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: به دنبال بارش برف در طی روزهای اخیر راه ارتباطی ۱۲۰ روستا در استان قزوین مسدود شد که تاکنون با تلاش راهداران این استان ۹۵ راه بازگشایی شده‌ و ۲۵ راه مسدود دیگر به زودی بازگشایی خواهد شد.

۹۵ راه روستایی در قزوین بازگشایی شد
جواد حق‌لطفی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به دنبال بارش برف در طی روزهای اخیر راه ارتباطی ۱۲۰ روستا در استان قزوین مسدود شد که تاکنون با تلاش راهداران این استان 95 راه بازگشایی شده‌ و 25 راه مسدود دیگر به زودی بازگشایی خواهد شد.

وی افزود: هم‌اکنون در محور طالقان شاهد بارش برف و در محور الموت شاهد بارش برف خفیف به همراه مه هستیم و در مابقی محورهای مواصلاتی استان بارش باران همراه با مه گرفتگی داریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در پی بارش برف طی چند روز گذشته، بیشترین عملیات برف‌روبی و بازگشایی راه‌های استان مربوط به مناطق الموت، گردنه کوهین، آزادراه و محور قدیم قزوین- رشت و گردنه طالقان بوده است که این عملیات‌ها هم‌اکنون ادامه دارد.
 
وی ادامه داد: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران، راهداران استان قزوین در یک هفته اخیر در آماده‌باش کامل قرار گرفته و در قالب تیم‌های عملیاتی به ارائه خدمات راهداری زمستانی در جاده‌ها هستند.
 
حق لطفی در پایان گفت: از هم‌استانی‌های عزیز خواستارم که از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت لزوم تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ به ویژه هنگام تردد در جاده‌های کوهستانی به همراه داشته باشند و پیش از انجام سفر، از طریق تماس با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها از وضعیت جوی راه‌ها اطلاع پیدا کنند.
 
انتهای خبر/2001    

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان