۰۹/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۸ جمعه

صبح قزوین تصادف زنجیره‌ای ۱۵ دستگاه خودرو
کد خبر: ۳۶۶۹۲۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۷ ساعت: ۹:۵۹ ↗ لینک کوتاه

در آزادراه قزوین-کرج رخ داد؛

تصادف زنجیره‌ای ۱۵ دستگاه خودرو

رئیس پلیس راه استان قزوین از تصادف زنجیره‌ای ۱۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین-کرج خبر داد.

تصادف زنجیره‌ای ۱۵ دستگاه خودرو
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، فرهاد ذاکری‌منش اظهار کرد: در ساعت 05:10 صبح امروز با اعلام مرکز فوریت های پلیسی110، مبنی بر یک مورد حادثه رانندگی در آزادراه قزوین-کرج نرسیده به پل طالقان بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند در لاین جنوبی آزادراه یک دستگاه تریلی خودرو بر خالی با گاردریل و تیر برق حاشیه جاده برخورد کرده و به سمت لاین شمالی رفته است که بلافاصله بم نظور جلوگیری از تصادفات بیشتر با حضور گشت‌های پلیس و هماهنگی با عوامل راهداری نسبت به ایمن سازی و بازگشایی مسیر اقدام کردند.

رئیس پلیس راه استان قزوین خاطرنشان کرد: در این سانحه 15 دستگاه خودرو با یکدیگر و نیوجرسی و گاردریل برخورد کردند که هفت نفر مصدوم شده‌اند.

ذاکری‌منش با بیان اینکه علت حادثه توسط کارشناسان پلیس عدم توانایی در کنترل خودرو از سوی راننده تریلی ناشی از خستگی و لغزندگی جاده تشخیص داده شده؛ تصریح کرد: رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی، از هر گونه عجله و شتاب بی‌مورد پرهیز نمایند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان