۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین بازی اسم و فامیل در اردوگاه پرسپولیس؛ فعلاً خبری از سرمربی جدید نیست!
کد خبر: ۳۶۶۸۵۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱ ساعت: ۱۲:۷ ↗ لینک کوتاه

جانشین یحیی پیدا نشد؛

بازی اسم و فامیل در اردوگاه پرسپولیس؛ فعلاً خبری از سرمربی جدید نیست!

مدیران باشگاه پرسپولیس علی‌رغم مذاکره با گزینه‌های خارجی، هنوز موفق به تعیین سرمربی جدید سرخ‌پوشان نشده‌اند.

بازی اسم و فامیل در اردوگاه پرسپولیس؛ فعلاً خبری از سرمربی جدید نیست!

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی دانا؛ با گذشت حدود دو هفته از استعفا و جدایی یحیی گل‌محمدی از تیم فوتبال پرسپولیس، مدیران این باشگاه موفق به تعیین جانشین برای این سرمربی موفق نشده‌اند و تمام تخم‌مرغ‌هایی که در سبد برانکو ایوانکوویچ جاسازی شده بود هم با رد تحکم‌آمیز پیشنهاد از سوی مرد کروات، شکست.

از این رو مدیران پرسپولیس اسامی مشهور و البته متفاوتی نظیر ولادیمیر پتکوویچ، جیانی دی‌بیاسی، خوزه پسیه‌رو و آنتونیو کونسیسائو را به‌عنوان گزینه‌های هدایت سرخ‌پوشان البته از کانال‌های غیررسمی معرفی کرده‌اند و مدعی شده‌اند که مذاکره با این گزینه‌ها ادامه دارد؛ مذاکراتی که البته ناموفق هستند.

ارقام مالی پیشنهاد شده توسط این گزینه‌ها که عموماً از رزومه بین‌المللی خوبی برخوردار هستند از یک سو و شرایط دشوار کار کردن در لیگ برتر فوتبال ایران برای چنین گزینه‌های مطرحی از سویی دیگر، به همراه ناتوانی مالی و اقتصادی باشگاه پرسپولیس دست به دست یک‌دیگر داده‌اند تا فعلاً همه‌چیز در بلاتکلیفی و محاق قرار گرفته باشد.

پرسپولیسی‌ها که اکنون زیرنظر اوسمار ویه‌را، دستیار برزیلی یحیی گل‌محمدی و په‌په لوسادا تمرینات خود را پی‌گیری می‌کنند، این روزها محمد عمری و میلاد سرلک را هم به علت مشمولیت خدمت سربازی از دست داده‌اند و شنیده می‌شود که عبدالکریم حسن را از قطر خریداری کرده و ظرف همین هفته معرفی می‌کنند.

اگر چه فشار هواداران و درخواست‌ها مبنی بر توافق مدیران باشگاه با یک گزینه خارجی مقبول و بهتر از برانکو ایوانکوویچ است اما با توجه به شرایط مالی بغرنج پرسپولیس و هم‌چنین کوتاه بودن زمان باقی مانده تا آغاز نیم‌فصل دوم فصل بیست‌وسوم لیگ برتر، توافق با یک گزینه نام‌آشنای داخلی هم اصلاً احتمال بعیدی نیست.

از سمت دیگر اعلام اسامی مربیان خارجی باعث شده تا دلال‌های زیادی به باشگاه هجوم بیاورند تا این مربیان از کانال آن‌ها وارد ایران شده و هدایت پرسپولیس را برعهده بگیرد؛ موضوعی که مدافع عنوان قهرمانی را با استیصال محض مواجه کرده و البته ناخدایان این کشتی را روز به روز بیش‌تر در باتلاق فرو می‌برد.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان