۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) دانشگاهی سرشار از انرژی
کد خبر: ۳۶۶۷۹۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ ساعت: ۱۵:۲۲ ↗ لینک کوتاه

معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم تاکید کرد:

دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) دانشگاهی سرشار از انرژی

معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت: دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) دانشگاهی سرشار از انرژی است که ظرفیت بالایی برای رشد دارد و از رئیس و هیات علمی بسیار فعال برخوردار است که امیدواریم نقشی که در تعالی و رشد علمی کشور دارند را با همین سرعت پیش ببرند.

دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) دانشگاهی سرشار از انرژی
به گزارش خبرنگار دانشگاه پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، علی خطیبی صبح امروز در حاشیه افتتاح چندین طرح بزرگ عمرانی در دانشگاه امام خمینی(ره) قزوین در جمع خبرنگاران قزوین اظهار کرد: برای تجهیزات آزمایشگاهی دانشگاه‌ بین‌المللی امام خمینی (ره) اعتبارات خوبی را در نظر گرفتیم که به محض تخصیص نیز ابلاغ می‌شود.

وی افزود: پروژه‌های نیمه‌تمام در آموزش عالی کشور به خاطر تنوع بالایی است که دارد؛ به طوری که این پروژه‌ها در سه حوزه آموزشی، پژوهشی و رفاهی هستند.

اهتمام دولت سیزدهم برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و رهاشده

معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم ادامه داد: تعداد قابل توجهی خوابگاه نیمه‌تمام، دانشکده و پژوهشکده نیمه‌تمام و تعداد قابل توجهی هم پروژه‌های ورزشی مثل استخر داریم که در تلاش هستیم همه این پروژه‌ها را تکمیل کنیم و تا به امروز هم عملکرد خیلی خوب بوده است چراکه بیشتر این پروژه‌ها سالیان سال رها شده بود اما امروز تک به تک به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول گفت: اهتمام دولت سیزدهم این است که پروژه‌های نیمه‌تمام و رهاشده را تکمیل کند و به بهره‌برداری برسد؛ این پروژه‌ها اعتبارات بالایی می‌طلبد و کسری زیادی داریم اما دولت محترم حمایت می‌کند و تاکنون هم اعتبارات خوبی جذب شده است.

وی بیان کرد: در سفر رییس جمهور به استان‌های مختلف ما در سال گذشته بیش از 6 هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های آموزش عالی توانستیم مصوبه بگیریم و امیدواریم در مراحل دیگر هم بتوانیم اعتبارات خوبی را جذب و پروژه‌ها را تکمیل کنیم.

خوابگاه‌های متاهلی جزو اولویت‌های وزارت علوم است

خطیبی ابراز کرد: خوابگاه‌های متاهلی جزو اولویت‌های وزارت علوم است هم از نگاه نگهداشت نخبگان و هم از نظر سیاست جوانی جمعیت و تحکیم بنیان خانواده نیز مولدترین بخش جامعه را در دانشگاه داریم؛ تعداد دانشجویان متاهل با تعداد خوابگاه‌های متاهلی فاصله زیادی دارد ولی تلاش می‌کنیم با نهضت کشوری که برای ساخت خوابگاه‌های متاهلی ایجاد کردیم نیز بتوانیم این کسری را جبران کنیم. تعدادی از خوابگاه‌های متاهلی را تحویل دادیم و تعدادی هم در دست ساخت داریم.

معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم تصریح کرد: مولدسازی طرح بسیار خوبی است، ما املاکی داریم که راکد هستند و از طرفی ما نیاز به منابع برای تکمیل پروژه‌ها داریم، لذا جزو سیاست‌های دولت است که از محل دارایی‌هایمان بتوانیم پروژه‌ها را تکمیل کنیم و تا به امروز با وجود اینکه خیلی از طرح مولدسازی نمی‌گذرد اما توانستیم در برخی استان‌ها با فروش املاکی که هیچ استفاده‌ای برای دانشگاه نداشت، پروژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) دانشگاهی سرشار از انرژی است که ظرفیت بالایی برای رشد دارد و از رئیس و هیات علمی بسیار فعال برخوردار است که امیدواریم نقشی که در تعالی و رشد علمی کشور دارند را با همین سرعت پیش ببرند.

انتهای خبر/ 1300
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان