۲۱/محرّم/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۵/۰۶ شنبه

صبح قزوین جنت از آن کسانی است که به ارزش‌های انسانی رسیده باشند
کد خبر: ۳۶۶۷۸۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۹ ساعت: ۰:۵ ↗ لینک کوتاه

فرازی از وصیت‌نامه شهید «سید علی حسینی»؛

جنت از آن کسانی است که به ارزش‌های انسانی رسیده باشند

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «سید علی حسینی» آمده است: «جنت از آنِ هر کسی نیست؛ جای کسانی است که به ارزش‌ها و سمبل‌های والای انسانی رسیده باشند. این راه را انتخاب کنید و رسیدن به این راه، فقط پیمودن خط ولایت‌فقیه است ...»

جنت از آن کسانی است که به ارزش‌های انسانی رسیده باشند

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، شهید سیدعلی حسینی، یکم آذرماه سال ۱۳۴۷ در روستای شیخ‌حسن از توابع شهر کرج به دنیا آمد، پدرش سیدمحمد، کارگر بود و مادرش مریم نام داشت و تا دوم راهنمایی درس خواند. این شهید بزرگوار سیزدهم دی ماه سال ۱۳۶۵ در خرمشهر بر اثر اصابت ترکش به سینه و شکم، شهید شد و مزار او در گلزار شهدای روستای شریف‌آباد (شهر شریفیه) از توابع شهر قزوین واقع است.

متن وصیت‌نامه شهید سیدعلی حسینی: 

شما‌ ای ملت عزیز! شما شاهد بوده‌اید که خون شهیدان باعث گردش چرخ انقلاب و رویش درخت اسلام شده است؛ پس اکنون کوتاهی گناهی عظیم است. لحظه‌ها می‌گذرد و شب پی روز در می‌آید و روشنایی روز، ظلمت را در هم می‌کشد و سیاهی‌ها همیشه رو به زوالند و ما نیز منتظر روشنایی هستیم که ابدی است و نیست نشدنی است.

اینک که لحظات آخر عمرم را می‌گذرانم، چقدر زیباست و چه قدر عالی است فکرم و چقدر والاست روانم. من می‌روم و با رفتنم به تمام خفتگان تاریخ هشدار می‌دهم که بیدار شوید که صبح نزدیک است. من می‌روم و با رفتنم به تمام غافلان تاریخ هشدار می‌دهم که انسان شوید. من می‌روم و با این رفتن به تمام غیر مسلمانان هشدار می‌دهم که مسلمان شوید، که به زودی مهدی موعود (عج) می‌آید و روسیاهی شما نمایان می‌گردد.

آری! من می‌روم و می‌سوزم و با سوختنم شعله‌های نورانی می‌افکنم و ظلمت‌ها را به روشنایی مُبدل می‌کنم. آری! من می‌روم تا به ماندگان نیز بفهمانم که رفتن در راه خدا موت نیست؛ بلکه حیات است و مرگ نیست؛ بلکه از مادیات به معنویات پیوستن است.

جنت از آنِ کسانی است که به ارزش‌های انسانی رسیده باشند‌

ای پدر و مادر عزیز و گرامی ام! شادی‌ها و غم‌های دنیا زودگذر و تمام شدنی است؛ مبادا دل شما بشکند. جنت از آن هر کسی نیست؛ جای کسانی است که به ارزش‌ها و سمبل‌های والای انسانی رسیده باشند. این راه را انتخاب کنید و همچون زینب (س) همواره برای اسلام کوشش کنید و از اسلام و قرآن حمایت کنید تا در دفتر اعمال‌تان ثبت گردد و رسیدن به این راه، فقط پیمودن خط ولایت فقیه است.‌

ای پدر و مادری که سال‌ها برایم زحمت کشیدید و نصیحتم می‌نمودید و ارشاد می‌کردید؛ اکنون آن امانتی که خداوند متعال به شما داده، در راه خدا و برای رضای خدا بدهید. افتخار کنید و ثابت قدم و صابر باشید که خداوند صابرین را دوست می‌دارد که: «ان الله یحب الصابرین»

پشتیبان خط ولایت‌فقیه باشید

و‌ای برادرانم! شما هم، علی‌اکبر و قاسم‌وار عمل کنید و پشتیبان خط ولایت‌فقیه باشید و به این پیروان بینش‌های الحادی بگویید که یک مسلمان، رسالتش در زبان و مکان نمی‌گنجد و بگویید مکتب اسلام، مکتب شریعت و انسانیت است.

و‌ ای خواهرانم! شما هم زینب‌وار در سوگ برادرتان با ظالمان مبارزه کنید. نکند بنشینید و تنها گریه‌تان را در و دیوار بفهمد؛ بلکه صدای ضجه، ناله و گریه شما باید گوشت و پوست همه مستکبران و ظالمان تاریخ را به لرزه در آورد و پشت ستمگران را بشکند.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان