۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین آغاز ثبت‌نام دانشجویان خارجی در سامانه سهما
کد خبر: ۳۶۶۶۷۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۸ ساعت: ۹:۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین خبر داد:

آغاز ثبت‌نام دانشجویان خارجی در سامانه سهما

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین گفت: به منظور ساماندهی دانشجویان خارجی لازم است متقاضیات اطلاعات خود را در سامانه سهما ثبت کنند.

آغاز ثبت‌نام دانشجویان خارجی در سامانه سهما
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از استانداری، خسرو طریقی اظهار کرد: از آنجایی که شناسه یکتای سازمان ملی مهاجرت وزارت کشور مبنای ارائه خدمات توسط تمامی دستگاه‌ها می‌باشد دانشجویان باید جهت دریافت شناسه یکتا و بهره‌مندی از سایر خدمات به سامانه سهما به آدرس http://www.irmigrationorg.ir مراجعه نمایند.

وی افزود: همچنین لازم است دانشجویانی که قبلاً موفق به دریافت شناسه یکتا شده‌اند در سامانه دانشجویی سهما نسبت به ثبت اطلاعات اقدام کنند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین با اشاره به فرآهم سازی امكان اختصاص شناسه يكتا به دانشجويان در دفاتر خدمات اقامت و اشتغال استان خاطرنشان كرد: مقرر گرديده است دانش‌آموزان و دانشجويانی كه شناسه يكتا « 10 رقمی وزارت كشور» ندارند با مراجعه به دفاتر خدمات اقامت و اشتغال محل سكونت خود با ارائه اوراق هويتی معتبر نسبت به اخذ شناسه يكتا اقدام نمايند.

این مسئول گفت: دانشجویانی که فاقد شناسه یکتا هستند می‌توانند در سامانه سهما از قسمت ثبت‌نام دانشجو، ثبت نام اولیه را انجام و سپس با مراجعه به دفاتر خدمات، اشتغال و اقامت واقع در استان قزوین با ارائه اسناد و مدارک اقامتی و هویتی معتبر و پس از احراز هویت بیومتریک، شناسه یکتای خود را دریافت نمایند.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان