۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین قزوین کمبودی در تولید و توزیع گوشت قرمز و مرغ ندارد
کد خبر: ۳۶۶۶۶۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۷ ساعت: ۱۳:۲۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

قزوین کمبودی در تولید و توزیع گوشت قرمز و مرغ ندارد

بیش از ۱۷۰ تن گوشت قرمز در استان توزیع شده و هیچ کمبودی در توزیع گوشت قرمز و مرغ نداریم.

قزوین کمبودی در تولید و توزیع گوشت قرمز و مرغ ندارد
به گزارش حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از روابط‌عمومی جهاد کشاورزی استان، محمدحسین عطایی در نشست کارگروه اصلی تنظیم بازار که به ریاست اعلایی استاندار قزوین و با حضور رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، و مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد، گفت: در تامین و توزیع گوشت قرمز و مرغ و تنظیم بازار هیچ مشکلی نداریم و در ردیف استان‌های شاخص کشوریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: در تنظیم بازار همه دستگاه‌ها مشارکت دارند و با توجه به حساسیت امنیت غذایی هر هفته با وزیر جهاد کشاورزی جلسه بر خط داریم تا هماهنگی‌های کشوری نیز برای اجرای کارها صورت گیرد.

این مسئول بیان کرد: دو جلسه برای تامین و تعیین قیمت مرغ و کنترل وضعیت بازار برگزار شده و ادعا داریم در ردیف پنج استان شاخص کشور هستیم که توانسته‌ایم قیمت مرغ را کنترل کنیم.

وی عنوان کرد: در جوجه‌ریزی مشکل نداریم و قرار است سه میلیون و ۴۵۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی شود تا نیازها را تامین کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: درخصوص آردهای توزیع شده کیفیت‌ها بالاست اما موضوع عمل‌آوری آرد مهم است تا کیفیت افزایش یافته و مصرف‌کنندگان راضی شوند.

این مسئول عنوان کرد: بیش از ۱۷۰ تن گوشت قرمز در استان توزیع شده و هیچ کمبودی در توزیع گوشت قرمز و مرغ نداریم.

عطایی گفت: نیاز استان برای راه‌اندازی پنج واحد نانوایی سیار و افزایش بازارچه‌های محلی برای توزیع مناسب کالا را از دیگر ضرورت‌های کنونی برای تنظیم بازار است.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان