۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین تجلیل و نکوداشت حافظان قرآنی شهر بیدستان برگزار شد
کد خبر: ۳۶۶۶۳۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۶ ساعت: ۱۴:۳۵ ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولان؛

تجلیل و نکوداشت حافظان قرآنی شهر بیدستان برگزار شد

مراسم تجلیل و نکوداشت حافظان قرآنی شهر بیدستان با حضور فرماندار البرز و شهردار این شهر برگزار شد.

تجلیل و نکوداشت حافظان قرآنی شهر بیدستان برگزار شد
به گزارش حوزه فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، مراسم تجلیل و نکوداشت حافظان قرآنی شهر بیدستان با حضور فرماندار البرز و شهردار این شهر برگزار شد.

سعید پروندی در این مراسم با بیان اینکه در راستای تقویت برنامه‌های فرهنگی و مذهبی شهر،شهرداری با همکاری و حمایت‌های همه‌جانبه اعضای شورا گام‌های موثری برداشته است، اظهار کرد: شهرداری بیدستان در ادمه اجرای برنامه‌های اجتماعی، فرهنگی و مذهبی در سطح شهر تصمیم گرفت به نحو شایسته از حافظان فعالان عرصه فرآنی این شهر تجلیل و قدردانی شود که امروز این برنامه با همین هدف شکل گرفت.

وی یادآورشد: هر چقدر از برنامه‌های قرآنی حمایت کنیم و آن را در بین کودکان، نوجوانان و جوانان شهر ترویج نماییم قطعاً از آسیب‌های اجتماعی که در کمین نوجوانان و جوانان شهر است، جلوگیری خواهد شد.

شهردار بیدستان تاکید کرد: مراکز قرآنی و تشکل‌های فرهنگی ادارات، به عنوان نهادهای مردمی می‌توانند رابط بین مردم و شهرداری در راستای تعاملات بیشتر برنامه‌های قرآنی، دینی، فرهنگی و اجتماعی باشند.

شهردار بیدستان ضمن تقدیر از فعالان قرآنی در این شهر گفت: کانون علی ابن موسی رضا (ع) یک الگو جهت نشر و تروبج فعالیت‌های قرآنی در شهر بیدستان است که با تربیت حافظان کل قرآن دراین شهر کارنامه بسیار درخشانی دارد و باید در جهت پیشبرد کارهای قرآنی از این موسسه الگو گرفت.
مصطفی غفوری فرماندار شهرستان البرز در ادامه این مراسم با اشاره به اینکه مدیریت شهری بیدستان در اجرای کارهای فرهنگی قوی کار کرده است افزود: خوشبختانه شهرداری و شورای اسلامی شهربیدستان با حمایت‌های همه جانبه از فعالین قرآنی، موسسات و مراکز قرآنی زمینه فراگیری قرآن و همچنین فعالیت‌های فرآنی را فراهم کرده است که همین امر باعث شده است که بیشترین فعالیت‌های قرآنی استانی و شهرستانی در این شهر با محوریت بانوان انجام شود که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی تصریح کرد: باتوجه به تشکیل شورای قرآنی در شهرستان البرز یکی از اولویت‌های ما فعالیت این شورا بود که با پیگیری های انجام شده این شورا در سال ۱۴۰۰ فعالیت رسمی خود را بعد از پنج سال رکود آغاز کرد که خوشبختانه در این مدت شاهد اقدامات خوبی در این زمینه در سطح شهرستان بخصوص شهربیدستان هستیم.

فرماندار البرز گفت: درراستای سیاست‌های ما در ترویج فرهنگ قرآنی تقویت و حمایت از کانون‌های قرآنی به شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی ابلاغ شد تا باعمل به آن شاهد شکوفایی و بهار قرآنی در سطح شهرستان البرز باحمایت از موسسات و کانون‌های قرآنی باشیم.

گفتنی است؛ تجلیل از حافظان قرآنی اجرای گروه سرود اجرای تواشیح گروهی تجلیل از قاریان قرآنی خردسالان از دیگر بخشهای این برنامه با شکوه بود.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان