۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین احداث سه سالن سینما در دستور کار قزوین قرار دارد
کد خبر: ۳۶۶۶۲۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۴ ساعت: ۱۲:۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین:

احداث سه سالن سینما در دستور کار قزوین قرار دارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: احداث سه سالن سینما در شهرستان‌های بوئین زهرا، تاکستان و البرز در دستور کار این استان قرار گرفته است.

احداث سه سالن سینما در دستور کار قزوین قرار دارد
به گزارش حوزه فرهنگ‌وهنر پایگاه خبری تحلیلی«صبح قزوین»؛ به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان، حسین براتی گفت: احداث سالن‌های سینمایی به لحاظ کمی زیرساخت‌های هنری و فرهنگی قزوین را تقویت می‌کند، اما برای افزایش کیفیت مجموعه سینمایی نیز تولید یک فیلم بلند در برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
 
وی با بیان اینکه برای برگزاری یک رویداد سینمایی نیز برنامه ریزی شده است، اضافه کرد: چندی پیش با حوزه مسئولان سینمایی کشور اتفاقات خوبی در استان قزوین رقم خورد و تفاهم نامه ارزشمندی با استاندار قزوین منعقد شد تا برای تقویت سینمای استان قزوین اقدامات هدفمندی صورت پذیرد.
 
براتی هزینه ساخت هر سینما را حدود یک ۱۰ میلیارد ریال ارزیابی کرد و گفت: برای تامین اعتبار آن نیازمند حمایت‌های بین دستگاهی هستیم تا هرچه سریع‌تر این مهم در استان محقق شود.
 
این مسئول، در ادامه به تکمیل مجتمع فرهنگی ارشاد واقع در میدان میرعماد پرداخت و تصریح کرد: این مجتمع از انتهای سال گذشته وارد فاز بازسازی و مرمت شد و متاسفانه مراحل تکمیل آن کمی به طول انجامید، اما با اهتمام ویژه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین و پیگیری‌های انجام شده، تلاش داریم تا قبل بهمن ماه سال جاری این ساختمان را افتتاح و به بهره برداری برسانیم.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین یادآور شد: در خصوص افتتاح ساختمان تئاتر شهر قزوین نیز با مجموعه مدیریت شهرداری نیز گفتگو‌هایی صورت گرفته تا بلکه بتوانیم تا قبل از ایام دهه فجر این مجموعه را تکمیل به بهره برداری برسانیم.

انتهای خبر/1404
 
 
  

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان