۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین حاج قاسم هسته‌های مقاومتی را تقویت کرد
کد خبر: ۳۶۶۶۰۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۳ ساعت: ۱۳:۱ ↗ لینک کوتاه

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره):

حاج قاسم هسته‌های مقاومتی را تقویت کرد

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) گفت: با حضور حاج قاسم شاهد مقاومت‌های درخشان در این زمینه و عرصه بودیم و در حقیقت حاج قاسم توانست هسته‌های مقاومتی که در منطقه شکل گرفت را در راستای اهداف عالی اسلام در منطقه پیگیری کند.

حاج قاسم هسته‌های مقاومتی را تقویت کرد
سید علی قاسم‌‌زاده در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، با اشاره به تبیین کارآمدی مکتب مقاومت مطرح کرد: نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاسیس شد تا بتواند گفتمان انقلاب اسلامی را در عرصه‌های مختلف به ویژه در حوزه مقاومت تقویت کند.

وی افزود: با حضور حاج قاسم شاهد مقاومت‌های درخشان در این زمینه و عرصه بودیم و در حقیقت حاج قاسم توانست هسته‌های مقاومتی که در منطقه شکل گرفت را در راستای اهداف عالی اسلام در منطقه پیگیری کند.

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) با بیان اینکه حاج قاسم برآمده از مکتب حضرت امام(ره) است، گفت: سردار سلیمانی توانست هم منافع ملی ملت‌ها را به نوعی از طریق همین نیروهای جهادی و مقاومتی حفظ کند و هم بتواند گفتمان فرهنگی جهان اسلام را که به نوعی دفاع از مظلوم و هویت اسلامی بود را تقویت کند.

این مسئول اظهار کرد: مجاهدت‌های حاج قاسم در افغانستان، سوریه، عراق و لبنان نتیجه بخش بود و فلسطین امروز با اقتدار و با وجود همه سختی‌ها، تنگناها و مشکلاتی که داشتند، توانستند در حقیقت جانانه از کیان جامعه خودشان دفاع کنند.

قاسم‌زاده در ارتباط با مقاومت مردم غزه ادامه داد: مردم فلسطینی توانستند در برابر ظلم، تعدی و تجاوز چندین ساله‌ رژیم صهیونسیتی از ملت و مردم خود دفاع کنند و شرافت و عزت جهان عرب و اسلام را به رخ جهانیان بکشند.

وی ابراز کرد: مظلومیتی که در واقع از طریق همین مجاهدت‌های جبهه مقاومت به جهان در حال مخابره است؛ نشان‌دهنده این است که تمام آن حربه‌هایی که رسانه‌های معاند غربی برای تروریست خواندن جبهه مقاومت ارائه کردند همه با همین حماسه طوفان‌الاقصی در حقیقت نقشه بر آب شد.

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) اضافه کرد: تمام این ماجراها و مقاومت‌های ملت نشان داد که آزادگان دنیا حقانیت جهان اسلام و جبهه مقاومت را در برابر رژیم‌های غاصب و استکباری غربی برملا کرد که چگونه جهان مقاومت در جبهه حق قرار گرفته است.

قاسم‌زاده افزود: سردار سلیمانی نماینده هیچ جناح و حزبی نبود او سرباز واقعی یک ملت؛ نه بلکه پناهگاهی مستحکم برای مستضعفان عالم بود. او بازآفرینی توأمان و درهم تنیده چند نظریه انسان‌شناسی، انسان کامل عرفانی، انسان معنوی و رشد یافته دینی و اسطوره قهرمان بود.

این مسئول تصریح کرد: سردار سلیمانی برای ملت ایران نه تنها پشتوانه قدرت؛ بلکه مظهرِ ناب و تام اقتدار و توانستن بود، همین خصیصه بود که از او یک استراتژیست واقعی در راه تثبیت اقتدار ملی و احیاگر امپراتوری ایران بزرگ؛ اما مومن و معتقد به خداوند قادر متعال ساخته بود.

انتهای خبر/۲۰۰۵

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان