۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین سبک مدیریتی حاج قاسم شفابخش گره‌های مدیریتی کلان کشور
کد خبر: ۳۶۶۵۹۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۳ ساعت: ۱۰:۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین عنوان کرد:

سبک مدیریتی حاج قاسم شفابخش گره‌های مدیریتی کلان کشور

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: ویژگی‌های یاد شده امروزه در جامعه اسلامی به نوعی گم شده است و توسل به یک الگوی عمیق و در دسترس همچون حاج قاسم سلیمانی می‌تواند شفابخش وضعیت مدیریت کلان کشور باشد.

سبک مدیریتی حاج قاسم شفابخش گره‌های مدیریتی کلان کشور
غلامحسن شهسواری در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: با توجه به اینکه در چهارمین سالگرد شهادت آن شهید بزرگوار قرار داریم باید بگوییم که شهید قاسم سلیمانی برای جمهوری اسلامی ایران تنها یک فرمانده نظامی نبود بلکه نماد محور مقاومت بود که پایه‌های جمهوری اسلامی بر آن بنا شده است.

وی افزود: نقشی که حاج قاسم سلیمانی در پیروزی‌های جبهه مقاومت داشت بی‌بدیل است؛ چراکه موجب شد تا حکومت خودخوانده داعش نابود شود و سردار دل‌ها به عنوان نمادی از مبارزه با تروریسم در جهان مطرح شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی از ابعاد گوناگونی قابل بررسی بوده و از جمله ابعاد مهم شخصیتی ایشان، سبک مدیریت و رهبری آن شهید عالی قدر است.

شهید سلیمانی یک انقلابی به تمام معنا و مطیع محض ولی امر زمان خویش بود

وی ادامه داد: برخورداری از روحیه و سبک مدیریتی متعهدانه و متخصص و داشتن روحیه جهادی از ویژگی‌های برجسته حاج قاسم بوده و در واقع یک انقلابی به تمام معنا و ذوب در ولایت و مطیع محض ولی امر زمان خویش بود.

شهسواری بیان کرد: ویژگی‌های یاد شده امروزه در جامعه اسلامی به نوعی گم شده است و توسل به یک الگوی عمیق و در دسترس همچون حاج قاسم سلیمانی می‌تواند شفابخش وضعیت مدیریت کلان کشور باشد.

وی خاطرنشان کرد: اگر به دنبال ساخت تمدن نوین اسلامی هستیم، می‌توانیم از حاج قاسم به عنوان یک الگوی به تمام معنا استفاده کنیم.

این مسئول تصریح کرد: مدیریت جهادی و انقلابی سازمان‌ها به مدیرانی مثل حاج قاسم نیاز دارد که دارای تفکر راهبردی هستند و برنامه‌های راهبردی و عملیاتی خود را بر مبنای تفکر ارزش اجرا کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی شخصیت چندوجهی داشت، به طوری که در مقابل دشمنان دارای قاطعیت دفاعی و روحیه مبارزطلبی بوده ولی از سویی دیگر در برابر مردم و مستضعفان از یک رافت، عطوفت و مهربانی مثال‌زدنی برخوردار بود.

اخلاص عامل ماندگاری شهید سلیمانی در اذهان مردم است

شهسواری تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی هم مدیر و مدبر و شجاع بود و هم اینکه تمام خصوصیات یک قهرمان ملی و فراملی را در عرصه‌های نظامی و سیاسی داشت به طوری که مخالفان و کسانی که مواضع سیاسی جدا از ایشان داشتند هم احترام خاصی برای شهید سلیمانی قائل بودند و در واقع شهید حاج قاسم سلیمانی مصداق روایاتی بودند که عنوان می‌شود باید در مقابل دشمنان محکم و استوار باشید.

وی تاکید کرد: در حوادث و اتفاقات اخیری که در فلسطین و غزه قهرمان رخ داده، تعداد زیادی از زنان و کودکان بی‌دفاع در آماج حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: اگر امروز می‌بینیم یک بیداری جهانی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه و محکومیت جنایات وحشیانه اسرائیل در خیلی از کشورهای اروپایی و غیرمسلمان حاکم شده است، حاصل خون پاک شهید سلیمانی و دیگر شهدای محور مقاومت همچون شهید سید رضی عزیز است که همچنان این خون‌های معجزه‌گر شرایط را برای دشمنان اسلام سخت کرده است.

وی در پایان گفت: راز و رمز ماندگاری نام و یاد سردار سلیمانی همان اخلاص و ایمان به خدا و اعتقاد راسخ ایشان به اهداف بلندشان بود که عامل ماندگاری سردار سلیمانی در اذهان جهانی شد چراکه معتقدیم اخلاص می‌تواند انسان‌ها را تا بی‌نهایت به اوج برساند و ماندگار کند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان