۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین حمایت و تجاری‌سازی تیم‌های برتر رویداد تولید محتوای دیجیتال در قزوین
کد خبر: ۳۶۶۵۸۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۲ ساعت: ۱۶:۴۹ ↗ لینک کوتاه

مسئول فضای مجازی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین خبرداد:

حمایت و تجاری‌سازی تیم‌های برتر رویداد تولید محتوای دیجیتال در قزوین

مسئول فضای مجازی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: یکی از شئون رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج شناسایی افراد موثر توانمند و اتصال این تیم‌ها به بدنه شرکت‌های دانش‌بنیان و تجاری‌سازی تیم است.

حمایت و تجاری‌سازی تیم‌های برتر رویداد تولید محتوای دیجیتال در قزوین
به گزارش خبرنگار علم‌وفناوری پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، محمدرضا خوش‌عقیده در مراسم اختتامیه مرحله استانی پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج که در سالن اجتماعات آینده پژوهی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی و تبریک و تهنیت به مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا (س) گفت: آیت الله جوادی عاملی در جمع سینمایی‌ها و اصحاب رسانه و فیلم فرمودند؛ اگر بنا بود در روزگار ما پیامبر جدیدی مبعوث می‌شد حتماً این پیامبر هنرمند می‌شد.

وی اظهار کرد: صحبت ایشان ناظر به این موضوع است که در زمان پیامبر که به پیامبری مبعوث شدند فن خطابه و سخنوری و اشعار بازار گرمی داشت. لذا یکی از معجزات قرآن کریم همین منظم بودن آن است که در آیاتی خداوند متعال می‌فرمایند؛ «اگر می‌توانید یک آیه همانند قرآن بیاورید» یا در زمان بعثت حضرت موسی اعجاز و معجزه‌گری این موضوعات نیز داغ بود لذا معجزه حضرت شکافتن نیل بود.

مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه استان قزوین افزود: فرمایش آیت‌الله عاملی ناظر بر همین بحث است که در قرن حاضر در فضایی که روزانه هزاران هزار رسانه مشغول فعالیت هستند و دنیا دینای انفجار اطلاعات و رسانه وفضای مجازی است باید برای تولید محتوا در این زمینه متمرکز شد..

وی بیان کرد: امروز در فضای مجازی زیست حقیقی داریم و بخش لاینفک زندگی همه شده است و هنر و رسانه بخش جدایی‌ناپذیر فضای پیرامون زندگی همه بشریت شده است.

خوش‌عقیده با بیان اینکه رویداد تولید محتوای دیجیتال هم ناظر به همین امر مهم بوده و طبق این نیاز طراحی شده است، افزود: امسال پنجمین سال متوالی است که به منظور شناسایی افراد هنرمند دغدغه‌مند و فعال در این عرصه و حوزه‌های مختلف اقدام به برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال می‌شود.
 
وی ادامه داد: بیش از 70 تیم در سطح استان فعال هستند که حدود 40 تیم برخاسته از مسابقات و رده‌های شهرستانی ما بودند که درخواست شرکت در رویداد داشتند و با رای داوران و بررسی آثار در نهایت 25 تیم حائز رتبه و راهیابی به پنجمین رویداد محتوای دیجیتال شدند.
 
مسئول فضای مجازی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: در یک رقابت نفس‌گیر 48 ساعته 25 تیم با حضور 110 نفر خانم و آقا شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی نزدیک به  85 نفر از این تعداد دانش‌آموزان عزیز از نقاط مختلف استان و شهرستان‌ها بودند خاطرنشان کرد: حضور پررنگ این دانش‌آموزان نه تنها برای خودشان بلکه برای قرارگاه فضای مجازی هم مغتنم است و در حال رایزنی با پارک علم وفناوری برای استفاده از ظرفیت این تیم‌ها هستیم.
 
خوش‌عقیده در پایان گفت: یکی از شئون این رویداد شناسایی افراد موثر، توانمند و ارتباط برقرارکردن با بدنه شرکت‌های دانش‌بنیان و تجاری‌سازی تیم است.


 گفتنی است  رویداد محتوای دیجیتال بسیج  از 22 تا 24 آذ رماه به مدت 48 ساعت و به طور شبانه‌روزی در محل پارک علم و فناوری قزوین برگزار شد. مرحله کشوری این رویداد در بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان