۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین خداحافظی با مدیران ضعیف در استان قزوین
کد خبر: ۳۶۶۵۴۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۰ ساعت: ۱۲:۳۳ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین عنوان کرد:

خداحافظی با مدیران ضعیف در استان قزوین

استاندار قزوین گفت: عملکرد مدیران استان در پایان سال مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و چنانچه نیاز باشد برخی مدیران جای خود را به مدیران جدیدتر می‌دهند.

خداحافظی با مدیران ضعیف در استان قزوین
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، محمدمهدی اعلایی در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: قزوین جزو استان‌های با بیشترین دریافت اعتبارات از محل سفر ریاست جمهوری است که این امر سبب رفع عقب‌ماندگی‌ها و فقر چندین ساله این استان شده است.

وی افزود: 324 میلیارد فقط به تنهایی به نوسازی مدارس استان اختصاص یافت که قطعاً این مبلغ در طول یک سال هم برای این سازمان محقق نمی‌شد و آهنگ خدمت‌رسانی را طولانی‌تر می‌کرد.

استاندار قزوین گفت: استان قزوین در سفر ریاست جمهوری توانست به اندازه استان‌های پرجمعیت کشور اعتبارات جذب کند که جبران مافات شد و باعث شد پروژه‌ها سرعت بیشتری پیدا کند.

این مسئول ادامه داد: مدیران استان باید پروژه‌هایی که پیشرفت بالایی دارند را در اولویت خود قرار دهند تا به سرانجام برسد.

اعلایی یادآور شد: خوشبختانه استان در زمینه مولدسازی جزو استان‌های پیشتاز بوده و منابع خوبی از محل مولدسازی به دست آورده است که برای رفع نیازهای مردم و خدمات به آنها هزینه می‌شود.

وی تاکید کرد: تا پایان سال و پس از دهه مبارک فجر نیز ارزیابی مجددی در عملکرد مدیران استان خواهیم داشت و مدیرانی که سطح مطلوبی از خدمات را به مردم داشته باشند به فعالیت خود ادامه خواهند داد و چنانچه اگر نیاز باشد نیز برخی مدیران جای خود را به مدیرانی جدید در سطح استان خواهند داد تا ما هم شاهد تحقق منویات دولت در استان باشیم.

استاندار قزوین گفت: انتخابات مهمترین کارویژه کشور در دو ماه آینده است و بعضی دستگاه‌ها به طور مستقیم در پشتیبانی و اجرای انتخابات نقش دارند که باید همه شاخصه‌های مورد نظر را بررسی و اجرا کنند.

وی تاکید کرد: تقریباً همه دستگاه‌ها در پشتیبانی از انتخابات دخیل هستند که باید آمادگی خود در تامین موارد مورد نیاز کامل کنند.

نماینده عالی دولت در استان قزوین ادامه داد: مشارکت در انتخابات مهمترین مسئله است و باید مشارکت حداکثری در انتخابات محقق شود که گویای بسیاری از شعائر جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

اعلایی تصریح کرد: خوشبختانه وضعیت عملکردی صداوسیمای استان مطلوب است و آمادگی کامل خود را در اطلاع‌رسانی خدمات دستگاه‌ها اعلام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین اولین دوره انتخاباتی است که همه حوزه‌ها شبکه تلویزیونی خود را خواهند داشت و کاندیداها می‌توانند در این شبکه‌ها به رقابت بپردازند.

استاندار قزوین بیان کرد: مسئله‌ای که همه مدیران باید توجه داشته باشند بحث بی‌طرفی کامل در حمایت از کاندیداها است چراکه سیاست دولت بی‌تفاوتی کامل در این است که چه کسی از سوی مردم انتخاب می‌شود و تمام تلاش ما فقط در افزایش مشارکت است.

این مسئول در پایان گفت: اگر در دستگاهی رویکرد جانب‌دارانه از کاندیداها صورت گیرد بدون شک برخورد سختگیرانه‌ای با مدیران مربوطه خواهیم داشت؛ مردم هم باید بدانند که اگر انتخاباتی دقیق و عمیق محقق شود نیز توسعه استان را در بر خواهد داشت.
 
انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان