۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین برگزاری اختتامیه رویداد تولید محتوای دیجیتال در قزوین
کد خبر: ۳۶۶۵۲۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۹ ساعت: ۹:۱۸ ↗ لینک کوتاه

مسئول فضای مجازی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین خبر داد:

برگزاری اختتامیه رویداد تولید محتوای دیجیتال در قزوین

مسئول فضای مجازی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال در قزوین روز سه‌شنبه ۱۲ دی ماه سال جاری، ساعت ۱۵ در سالن اجتماعات حضرت فاطمه زهرا (س)، سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین برگزار می‌شود.

برگزاری اختتامیه رویداد تولید محتوای دیجیتال در قزوین
محمدرضا خوش‌عقیده در گفتگو با خبرنگار علم و فناوری پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، اظهار کرد: پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج مرحله استانی از ۲۲ لغایت ۲۴ آذر ماه در پارک علم و فناوری استان قزوین برگزار شد.

وی افزود: از ابتدای امسال بنا داشتیم در همه شهرستان‌ها رویداد تولید محتوای دیجیتال شهرستانی را هم برگزار کنیم که با حضور علاقمندان، توانمندان، فعالان و موثرین عرصه تولید محتوای دیجیتال در شهرستان‌ها این رقابت‌ها برگزار شد که قریب به ۷۰ تیم در شهرستان‌ها به رقابت پرداختند.

مسئول فضای مجازی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اضافه کرد: در پایان رقابت‌های شهرستانی ۲۴ تیم حائز امتیاز و نمره لازم جهت راهیابی به مرحله استانی شدند که ۲۲ آذر ماه میزبان این ۲۴ تیم برتر استانی در محل پارک علم و فناوری بودیم و اختتامیه این رویداد سه‌شنبه ۱۲ دی ماه ساعت ۱۵در سالن اجتماعات حضرت فاطمه زهرا (س)، سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین برگزار می‌شود.

این مسئول در ادامه گفت: تیم‌های شرکت‌کننده در سه رشته انیمیشن، پویانمایی، بازی‌های تلفن همراه و نرم‌افزارهای تلفن همراه در یک رقابت نفس‌گیر، فشرده و جذاب ۴۸ ساعته شبانه‌روزی بودند که به رقابت پرداختند و در نهایت هم صبح روز ۲۴ آذر ماه آثار و تولیدات خودشان را به هیات داوران تحویل دادند.

خوش‌عقیده تشریح کرد: طی یک هفته هیات داوران و راهنمایان آثار را بررسی کردند که در اختتامیه رویداد استانی طی قرائت بیانیه هیات داوران نیز نفرات و تیم‌های برتر و برگزیده امسال به طور رسمی اعلام می‌شوند و به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.
وی ادامه داد: رویداد تولید محتوای مرحله کشوری در بهمن ماه برگزار می‌شود و برترین‌های هر استان در آن رویداد حضور پیدا می‌کنند.

این مسئول تاکید کرد: سال‌های گذشته تیم‌های اعزامی از استان قزوین در رشته‌های انیمیشن و بازی توانستند در مرحله کشوری هم خوش بدرخشند و حائز رتبه و امتیاز شوند و امسال هم امید داریم تیم برتر در رشته‌های مختلفی که به تهران معرفی و اعزام می‌کنیم بتوانند در مرحله کشوری هم توفیقاتی داشته باشند.

مسئول فضای مجازی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اظهار کرد: در مجموع در مرحله استانی ۱۰۵ نفر در قالب ۲۴ تیم در این رویداد حضور داشتند که تقریباً ۸۰ درصد شرکت‌کنندگان مرحله استانی را دانش‌آموزان و قشر نوجوان تشکیل دادند.

این مسئول عنوان کرد: بسیار امیدوارکننده است که قشر نوجوان، جوان و دانش‌آموزان استان و کشور بسیار پویا، سرزنده و با انگیزه در این حوزه قدم برداشتند و آینده خوب، درخشان و قابل توجهی در مسیر این دانش‌آموزان قرار داد.

خوش‌عقیده با اشاره به جوایز برگزیدگان اذعان کرد: علی رغم هدایا و جوایزی که به تیم‌های برگزیده تعلق می‌گیرد نیز تفاهم‌نامه‌ای با پارک علم و فناوری و برخی شرکت‌های دانش‌بنیان صورت گرفته است مبنی بر اینکه تیم‌ها و نفرات برگزیده و برتر رویداد استانی را جهت حمایت و واگذاری پروژه‌های کاری به این تیم‌ها و در راستای آموزش بیشتر و رشد و شکوفایی بهتر معرفی کنیم.

مسئول فضای مجازی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در پایان یادآور شد: امید داریم که این رویداد بستر مناسبی برای شناسایی استعدادهای استانی و شهرستانی باشد که به صورت سالانه برگزار می‌شود و امسال پنجمین دوره‌ آن بود که برگزار شد و امیدوار هستیم منشأ خیر باشد و بتوانیم بهترین و برترین‌‌های استانی را شناسایی کنیم و در حوزه تولید محتوا که امروز جزو حوزه‌های بسیار مهم و اثرگذار در دفاع از کشور و آرمان‌های انقلاب اسلامی است، در بستر فضای مجازی از عزیزان بهره بگیریم.

انتهای خبر/۲۰۰۵

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان