۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین از کشف اسکناس‌های تقلبی تا توقیف خودروی حامل مواد مخدر در قزوین
کد خبر: ۳۶۶۴۹۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۵ ساعت: ۱۹:۳۵ ↗ لینک کوتاه

اخبار پلیس قزوین؛

از کشف اسکناس‌های تقلبی تا توقیف خودروی حامل مواد مخدر در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان آبيک از کشف ۱۱۷ ميليون ريال اسکناس تقلبی در بخش بشاريات و دستگيری يک نفر در اين خصوص خبر داد.

از کشف اسکناس‌های تقلبی تا توقیف خودروی حامل مواد مخدر در قزوین
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از روابط‌عمومی فراجای استان، مهمترین اخبار امروز پلیس قزوین را می‌خوانید.

کشف سوخت قاچاق در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از کشف 2 هزار و 500 لیتر گازوئیل قاچاق در عوارضی قزوین-تهران و توقیف یک دستگاه وانت نیسان در این خصوص خبر داد.

بیژن خدایی اظهار کرد: ماموران کلانتری 15 جانبازان شهرستان قزوین حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی قزوین-تهران به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن 2 هزار و 500 لیتر گازوئیل قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان سوخت و فرآورده‌های نفتی بود کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین بیان کرد: ارزش ریالی این محموله حدود 625 میلیون ریال برآورد شده و متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

توقیف خودروی حامل مواد مخدر در قزوین

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از کشف 3 کیلو و 700 گرم ماده مخدر تریاک توسط ماموران گشت این یگان خبر داد.

فرهاد علی بیگی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر ماموران گشت این یگان در عوارضی شماره دو حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی مورد نظر ماموران مقدار سه کیلو و 700 گرم ماده مخدر تریاک که به طور ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: مبارزه با پديده شوم مواد مخدر با جديت از سوی پليس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی‌بديل شهروندان در دستاوردهاي پليس، ضروری است همکاری‌های آنان در اين زمينه، بيش از گذشته با ماموران تداوم يابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طريق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به پليس اطلاع دهند.


کشف 23 هزار نخ سیگار قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: طی دو بازدید ماموران انتظامی 25 هزار و 800 نخ سیگار قاچاق کشف و دو نفر در این خصوص دستگیر شدند.

کوروش عزیزی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری مقادیر قابل توجهی سیگار قاچاق در یکی از واحدهای مسکونی شهر تاکستان، بررسی صحت و سقم موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی به محل اعزام شده و در بازرسی از آن که با رعایت موازین شرعی و حقوق شهروندی انجام گرفت، 23 هزار و 800 نخ سیگار قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان ادامه داد: ماموران انتظامی بخش ضیاآباد نیز در اقدامی دیگر از یک واحد صنفی در فارسجین بازدید کرده و دو هزار نخ سیگار قاچاق کشف کردند.

عزیزی با اشاره به اینکه ارزش ریالی سیگارهای کشف شده حدود 200 میلیون ریال برآورد شده، خاطرنشان کرد: در این بازدیدها دو نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

دستگيری فردی با 117 ميليون اسکناس تقلبی

فرمانده انتظامی شهرستان آبيک از کشف 117 ميليون ريال اسکناس تقلبی در بخش بشاريات و دستگيری يک نفر در اين خصوص خبر داد.

بهروز لامعی اظهار کرد: در پی مراجعه يکی از شهروندان بخش بشاريات به يگان انتظامی و بيانات وی مبنی بر حضور فردی مشکوک در شهر خاکعلی و احتمال اعمال مجرمانه توسط وی، بررسی موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از اخذ مشخصات دقيق از فرد مذکور به سطح شهر اعزام شده و با استفاده از شگردهای پليسی متهم را که در حال خريد اقلام از يک واحد صنفی بود شناسايی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبيک ادامه داد: به منظور رعايت حقوق شهروندی و حفظ شان فرد مورد نظر، ماموران به صورت نامحسوس متهم را تحت نظر داشتند، که در حين پرداخت وجه به فروشنده، متوجه شدند وی از اسکناس‌های تقلبی استفاده کرده و قصد کلاهبرداری دارد.

لامعي با اشاره به اينکه متهم بلافاصله توسط ماموران دستگير شده و در بازديد از وی 117 ميليون ريال اسکناس تقلبی کشف شد، از احساس مسئوليت و ورود بموقع شهروندی که موجب اطلاع رسانی اين موضوع به پليس شده بود تقدير کرد.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان