۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین شمس‌آذر حریف سرخ‌پوشان پایتخت نشد
کد خبر: ۳۶۶۴۵۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۳ ساعت: ۱۹:۳۵ ↗ لینک کوتاه

در هفته چهاردهم لیگ برتر؛

شمس‌آذر حریف سرخ‌پوشان پایتخت نشد

عصر امروز از ساعت ۱۷:۳۰ در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور، تیم‌های شمس‌آذر قزوین و پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی تهران مقابل هم صف‌آرایی کردند که نماینده فوتبال استان وجود ارائه بازی قابل قبول نتوانست از سد سرخ‌پوشان پایتخت بگذرد.

شمس‌آذر حریف سرخ‌پوشان پایتخت نشد
به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، عصر امروز از ساعت 17:30 در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور، تیم‌های شمس‌آذر قزوین و پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی تهران مقابل هم صف‌آرایی کردند که نماینده فوتبال استان وجود ارائه بازی قابل قبول نتوانست از سد سرخ‌پوشان پایتخت بگذرد.

پرسپولیس رده پنجمی و مدافع عنوان قهرمانی در حالی به مصاف با تیم شمس‌آذر قزوین رفت که طی 6 بازی گذشته خود هیچ بردی کسب نکرده و همین امر انگیزه این تیم را برای کسب سه امتیاز بیشتر کرده بود.

در جریان این رقابت، تیم شمس‌آذر با دوندگی مثال زدنی و حملات پی‌در پی بازیکنانش رقیب خود را تحت فشار قرار داده و در همان نیمه اول چندین بار دروازه تیم پرسپولیس را تهدید کردند.

اما تیم پرآوازه پرسپولیس نیز از پای ننشسته و در یک بازی پایاپای تا دقیقه 45 حملات خود را بر دروازه تیم شمس‌آذر ادامه داد تا اینکه در دقیقه دوم وقت اضافه نیمه اول بازی با گل گولیسیانی مدافع گرجستانی خود توانست به گل برسد و زمین بازی را با برتری یک بر صفر ترک کنند.

شاگردان سعید دقیقی با شروع نیمه دوم بازی، در همان ثانیه‌های اول بازی به پنالتی رسیدند که این توپ با ضربه حسین گودرزی وارد دروازه علیرضا بیرانوند شد.

بازی پر افت و خیز و هجومی دو تیم در نیمه دوم و هواداران دو تیم را به وجد آورده و تا دقیقه 80 یک بر یک مساوی طی شد، اما با وجود شایستگی و بازی قابل توجه تیم شمس‌آذر، در یک ضد حمله پرسپولیس توانست به پنالتی دست پیدا کرده و تیم شایسته قزوین را با شکست دو بر یک راهی خانه کند.

البته این بازی حواشی زیادی نیز داشت، در اواخر نیمه دوم سعید دقیقی سرمربی شمس‌آذر در پی اعتراض به نحوه قضاوت ناظمی داور مسابقه با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شده و مجبور شد نیمه دوم بازی را از روی جایگاه تماشاگران مشاهده کند.

همچنین علی نعمتی مدافع چپ پرسپولیس در دقیقه ۶۳ در پی خطای خطرناک خود روی بازیکن شمس آذر، کارت قرمز دریافت کرد و از زمین اخراج شد و پرسپولیس از دقیقه 64 ده نفره بازی را به اتمام رساند.

شهاب زندی مدیرعامل تیم شمس‌آذر در پایان این بازی ضمن تبریک به تیم پرسپولیس گفت: متاسفانه امروز روز ما نبود، با اخراج علی نعمتی شرایط خوبی برای ما رقم خورد که روی بازی هم سوار بودیم اما حرفه‌ای عمل نکردیم.
وی افزود: با وجود شایستگی تیم اما با توجه به شرایطی که در بازی پیش آمد امروز اصلا از بازی راضی نبودم.

زندی بیان کرد: اعتراض آقای دقیقی در مورد در موقعیت آفساید قرار داشتن مهدی ترابی بود که همان توب موجب کرنر شدن و در نهایت خطای پنالتی شد.

مدیرعامل تیم شمس‌آذر در پایان گفت: ما کم هزینه‌ترین تیم لیگ هستیم و بالغ بر 73 میلیارد هزینه کل بازیکنان و کادر فنی تیم ما بوده است با این حال می‌دانستیم در تیم می‌مانیم و لقمه گلوگیری برای تیم‌های حریف خواهیم بود.

لازم به ذکر است، تیم شمس‌آذر با شکست آبرومندانه مقابل پرسپولیس همچنان با ۱۷ امتیاز در رده نهم جدول باقی ماند و پرسپولیس با کسب 25 امتیاز در رده سوم لیگ برتر فوتبال قرار گرفت.

انتهای خبر/2001  

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان