۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین غول‌کُشی شمس‌آذر قزوین ادامه خواهد داشت؟
کد خبر: ۳۶۶۴۵۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۳ ساعت: ۱۳:۲ ↗ لینک کوتاه

در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور؛

غول‌کُشی شمس‌آذر قزوین ادامه خواهد داشت؟

عصر امروز از ساعت ۱۷:۳۰ در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور، تیم‌های شمس‌آذر قزوین و پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی تهران مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.

غول‌کُشی شمس‌آذر قزوین ادامه خواهد داشت؟
به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، عصر امروز از ساعت 17:30 در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور، تیم‌های شمس‌آذر قزوین و پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی تهران مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.
 
این بازی در حالی انجام خواهد شد که تیم پُرستاره و پرعنوان پرسپولیس در چند هفته اخیر نتایج مطلوبی را از حریفان کسب نکرده و در این بازی درصدد جبران مافات است و این مهم کار را برای سعید دقیقی و شاگردانش سخت خواهد کرد.
 
از طرفی تیم شمس‌آذر قزوین با وجود کسر سه امتیاز از اول فصل به عقیده تمام کارشناسان عملکرد قابل قبولی را در تمام رقابت‌ها از خود نشان داده است و قطعا همانگونه که در مصاف با استقلال تهران تیم رده اولی جدول توانست این تیم را در خانه متوقف کند، امید است بتواند از پس میزبان پرقدرت خود نیز بربیاید.

 
اولویت شمس‌آذر تثبیت تیم در لیگ برتر است
 
سعید دقیقی سرمربی شمس آذر قزوین روز گذشته در نشست خبری پیش از بازی مقابل پرسپولیس گفت: یک بازی خیلی سخت در مقابل تیم شایسته پرسپولیس با حضور هواداران پرشورش خواهیم داشت.
 
وی افزود: پرسپولیس تیم فوق‌العاده قدرتمندی است که بازیکنان شایسته، مربی خوبی و تماشاگران فرهیخته‌ای دارد و کارمان در این بازی بسیار سخت است.
 
سرمربی تیم شمس آذر بیان کرد: پرسپولیس در بازی‌های اخیر با وجود نمایش‌ باکیفیتی که داشته اما امتیازهای لازم را نگرفته است، به همین دلیل با ارائه یک بازی خیلی خوب به دنبال کسب حداکثر امتیاز خواهد بود، ما هم دست و پا بسته نیستیم.
 
وی ادامه داد: بازیکنان ما ثابت کرده‌اند امسال در برابر تیم‌های قدرتمند با بالاترین کیفیت بازی می‌کنند و اولویت ما در دیدار فردا به جای کسب امتیاز، بازی زیباست.
 
دقیقی درباره چشم انداز تیم خود گفت: اولویت امسال ما تثبیت جایگاه در لیگ است، اگر بتوانیم آن ارتقا بدهیم به حتم به دلیل کارکرد خوب بازیکنان است.
 
وی افزود: در همه بازی‌های این فصل ثابت کرده ایم به دنبال بازی با کیفیت هستیم و به روش‌های ضد فوتبال روی نخواهیم آورد.
 
سرمربی شمس آذر تاکید کرد: هر بازی سختی خودش را دارد و رقابت با پرسپولیس یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما در این فصل خواهد بود.


شمس‌آذر بازی‌های خوبی ارائه داده است

این نشست در حالی برگزار شد که یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در سالن کنفرانس سازمان لیگ فوتبال برای پاسخگویی به سوالات خبرنگاران در مورد شرایط تیمش برابر شمس آذر حاضر نشد و در غیاب او اوسمار مربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری شرکت کرد.
 
اوسمار ویرا بازی در مقابل تیم شمس‌آذر را سخت تلقی کرد و گفت: ما در چند بازی اخیر نتوانستیم به نتایج مطلوب برسیم، قطعا در این بازی و بازی‌های بعد به دنبال نتیجه هستیم.
 
وی ادامه داد: شمس آذر تیم خوبی است و فرم خوبی دارد، آنها در هشت بازی اخیر نباختند.
 
مربی تیم پرسپولیس بیان کرد: این تیم در بازی‌های خود ارسال‌های زیادی دارد و ارسال عمقی هم دارد، ما هم روی نقطه ضعف حریف کار کردیم و امیدواریم بتوانیم به نتیجه خوبی برسیم.

 
احتمال صعود دو پله‌ای شمس‌آذر با شکست پرسپولیس
 
به گزارش خبرنگار ورزشی «صبح قزوین»، مصاف شمس‌آذر مقابل پرسپولیس با انگیزه و پُرعنوان می‌تواند دشواری‌های زیادی برای این تیم داشته باشد.
 
با وجود شرایط نه چندان جالب پرسپولیس، این تیم در بازی خانگی مقابل شمس آذر قزوین چاره‌ای جز پیروزی ندارد اما سرخ‌های پایتخت کار راحتی مقابل تیم سعید دقیقی ندارند.
 
شمس آذر در هشت بازی اخیر خودش شکست نخورده و به لحاظ شکل فوتبال، نمایش‌های قبال قبولی ارائه می‌دهد، این تیم در 13 دیدار قبلی خود به پنج پیروزی، پنج تساوی و سه باخت دست پیدا کرده است.
 
نماینده فوتبال استان قزوین نشان داده در بازی‌های خارج از خانه شرایط بهتری داشته و در ضدحملات حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
 
این در حالی است که قهرمان فصل گذشته لیگ برتر در 12 بازی قبلی لیگ به 6 پیروزی، یک شکست و 5 تساوی دست یافته است و با توجه به شرایطی که دارد نیاز مبرم به پیروزی دارد.
 
شمس‌آذر در این فصل که بنا به عقیده کارشناسان فراتر از حد انتظار ظاهر شده و با 13 بازی و کسر سه امتیاز از اول فصل، با ۱۷ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد، این تیم با پیروزی مقابل پرسپولیس می‌تواند تا رتبه هفتم صعود نماید و در صورت باخت ممکن است به رتبه دهم سقوط کند.
 
پرسپولیس با یک بازی کمتر و یک امتیاز جریمه انضباطی، ۲۲ امتیازی است و در رده پنجم قرار دارد، این تیم در صورت پیروزی در این دیدار این شانس را دارد که تا رده سوم صعود کند و در صورت توقف امکان دارد که یک رتبه دیگر پایین بیاید.

به امید موفقیت تیم شمس‌آذر قزوین و ارائه بازی خوب و فنی از سوی دو تیم خوب لیگ برتری.

انتهای خبر/2001  

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان