۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین سرخ‌پوشان به دنبال خروج از بحران در آزادی
کد خبر: ۳۶۶۴۲۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۲ ساعت: ۸:۵۸ ↗ لینک کوتاه

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال؛

سرخ‌پوشان به دنبال خروج از بحران در آزادی

مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال با انجام ۶ دیدار یکشنبه شروع می‌شود و مابقی بازی‌ها هم دوشنبه برگزار خواهد شد.

سرخ‌پوشان به دنبال خروج از بحران در آزادی

به گزارش حوزه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال با انجام ۶ دیدار یکشنبه در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود و  در حساس‌ترین بازی ها، تیم‌های استقلال، سپاهان و پرسپولیس به مصاف حریفان خود می‌روند.   

پیکان تهران - فولاد خوزستان/ یکشنبه ساعت ۱۴

تیم فوتبال پیکان هفته گذشته برابر تیم ۱۰ نفره تراکتور شکست خورد و با ۱۰ امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد. خودروسازان به ۳ امتیاز بازی خانگی برابر تیم فولاد نیاز مبرم دارند تا از انتهای جدول فرار کنند.  

رضا عنایتی از زمان حضورش در تیم پیکان اولین شکست خود را تجربه کرد و دوست ندارد که برای دومین مرتبه طعم شکست را بچشد. البته آقای گل سابق وضعیت خط حمله تیمش خوب نیست و با ۷ گل زده ضعیف‌ترین خط حمله را در اختیار دارد.  

خودرو سازان در لیگ برتر نتوانستند تاکنون تیم فولاد را شکست بدهند و باید دید آن‌ها می‌توانند این طلسم را بشکنند یا نه!

در آن طرف، تیم فولاد خوزستان هفته گذشته با تساوی برابر تیم ذوب آهن ۱۱ امتیازی شد و در رتبه دوازدهم قرار گرفت. این تیم جنوبی هم همانند پیکان  به برد این بازی نیاز دارد تا بتواند جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهد.  

فولادی‌ها می‌خواهد با امتیاز گرفتن برابر پیکان دست پر به اهواز برگردند و از منطقه خطر دور شوند و دل هواداران خود را شاد کنند.  

استقلال خوزستان - مس رفسنجان/ یکشنبه ساعت ۱۵

تیم استقلال خوزستان هفته گذشته با وجود ارائه بازی خوب برابر تیم پرسپولیس برد را با تساوی عوض کرد و با ۵ امتیاز همچنان در انتهای جدول رده بندی قرار دارد.  

آبی پوشان اهوازی تاکنون  رنگ برد را در لیگ برتر ندیده اند و آن‌ها می‌خواهند با کسب ۳ امتیاز بازی خانگی اولین برد خود را در اهواز جشن بگیرند. آن‌ها محکوم به برد در  بازی روز یکشنبه هستند تا همچنان امیدوار به ماندن در لیگ برتر باشند.  

در آن طرف، تیم مس رفسنجان هفته گذشته شکست سنگینی برابر تیم ملوان متحمل شد و با ۱۴ امتیاز در رتبه دهم جدول رده بندی قرار گرفت.  

شاگردان الهامی می‌خواهند دست پر به رفسنجان بازگردند، اما کار سختی جلوی هواداران اهوازی پیش رو دارند.  

  نساجی مازندران - هوادار تهران/  یکشنبه ساعت ۱۵

نساجی و هوادار تیم‌های  بحران زده لیگ روز یکشنبه در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف یکدیگر می‌روند.  

نکته جالب توجه این بازی این است که هر ۲ تیم تغییر و تحولاتی در کادر فنی داشتند و مهدی رحمتی و محمود فکری از تیم‌های نساجی و هوادار جدا شدند و اکنون هر ۲ تیم به دنبال جذب سرمربی جدید هستند.  

تیم نساجی هفته گذشته شکست سنگینی را مقابل تیم استقلال متحمل شد و  با ۹ امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول رده بندی باقی ماند و همچنان در بحران به سرمی برد.  

مهدی رحمتی بعد از این باخت از سرمربیگری نساجی استعفا داد  تا شوکی به این تیم وارد کند و استعفایش هم مورد قبول مالک نساجی قرار گرفت و به نظر می‌رسد که مربی اسپانیایی جایگزین رحمتی شود.  

در آن طرف، تیم هوادار هفته گذشته برابر تیم سپاهان با  دریافت ۵ گل شکست سنگینی را متحمل شد و با ۱۰ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفت.  

محمود فکری سرمربی هوادار هم بعد از این شکست سنگین از هدایت این تیم کنار رفت و حالا مشخص نیست چه کسی سکان هدایت این تیم را برعهده می‌گیرد.  

به هر حال باید دید که تغییر و تحولات در کادر فنی نساجی و هوادار به نفع کدامیک از تیم‌ها خواهد بود؟  

گل گهرسیرجان - استقلال/ یکشنبه ساعت ۱۵ 

تیم گل گهر سیرجان هفته گذشته برابر تیم آلومینیوم اراک به تساوی بدون گل دست یافت  و با ۱۸ امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده بندی قرار گرفته است.  

تیم گل گهر از زمان حضورش در لیگ برتر نتوانسته یک  تساوی هم از تیم استقلال بگیرد و این تیم می‌خواهد با کسب ۳ امتیاز بازی خانگی طلسم ناکامی‌های خود را بشکند، اما با حریف قدرتمندی مواجه است.  

در آن طرف، تیم استقلال هفته قبل برابر تیم نساجی برد پرگلی به دست آورد و با ۲۸ امتیاز در صدر جدول باقی ماند. شاگردان نکونام به برد در بازی خارج از خانه برابر تیم گل گهر نیاز دارند تا صدر نشینی خود را تثبیت کنند.  

این روز‌ها اخباری مبنی بر جعل امضا از سوی علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال به بیرون درز کرده است و حراست وزارت ورزش مسئول رسیدگی به این موضوع شده است. البته باشگاه استقلال طی بیانیه‌ای اعلام کرد که همکاری لازم را با حراست وزارت ورزش می‌کند.  

محمد حسین مرادمند و ایمان سلیمی نمی‌توانند تیم استقلال را در این بازی همراهی کنند.

فولاد مبارکه سپاهان/ آلومینیوم اراک/ یکشنبه ساعت ۱۵:۳۰

بازی تیم‌های سپاهان و آلومینیوم اراک با حکم کمیته انضباطی فردا  در ورزشگاه خالی از تماشاگر نقش جهان برگزار خواهد شد.  

تیم فوتبال سپاهان هفته گذشته برد پرگلی برابر تیم هوادار کسب کرد و با ۲۷ امتیاز و یک بازی کمتر در تعقیب تیم استقلال قرار دارد.  

طلایی پوشان اصفهانی در هر بازی ۴، ۵ گل می‌زنند و با ۳۲ گل زده زهردارترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند. آن‌ها  بدن حضور هواداران خود می‌خواهند ۳ امتیاز بازی خانگی را برابر تیم آلومینیوم اراک کسب کنند تا در صورت برنده شدن استقلال برابر حریف کرمانی خود در صدر جدول لیگ برتر قرار بگیرند.  

در آن طرف، تیم آلومینیوم اراک با ۱۸ امتیاز در جایگاه هشتم جدو ل رده بندی قرار دارد. این تیم می‌خواهد تیم سپاهان را در اصفهان متوقف کند، اما کار سختی پیش رو خواهد شد.  

نکته جالب توجه بازی‌های این ۲ تیم این است که تاکنون برابر یگدیگر به پیروزی نرسیدند و دیدارهایشان با تساوی به پایان رسیده است.  

پرسپولیس- شمس آذر قزوین/  یکشنبه ساعت ۱۷:۳۰

تیم فوتبال پرسپولیس  در وضعیت بحرانی به سر می‌برد و این تیم هفته گذشته با تساوی برابر تیم ته جدولی استقلال خوزستان ۲۲ امتیازی شد و به رتبه پنجم جدول رده بندی سقوط کرد.  

سرخپوشان پایتخت در ۹ هفته یک برد کسب کردند و حال و روز خوبی ندارند و مهاجمان این تیم نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و آن‌ها مهاجم تمام کننده ندارند تا موقعیت‌ها را تبدیل به گل کند.  

شاگردان گل محمدی می‌خواهند با حمایت هواداران خود ۳ امتیاز بازی خانگی را کسب کنند تا نوار ناکامی‌های خود را قطع کنند و وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشند.  

نبیل باهویی مهاجم خارجی پرسپولیس نخستین گل خود را برابر تیم استقلال خوزستان به ثمر رساند و باید دید موتور گلزنی اش روشن شده است یا نه!

در آن طرف، تیم شمس آذر با برد برابر تیم‌های ملوان، فولاد و تراکتور به غول کش لیگ معروف شده است و این تیم با ۱۷ امتیاز در جایگاه نهم جدول رده بندی قرار دارد.  

شاگردان سعید دقیقی می‌خواهند تیم پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی متوقف کنند تا وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشند و حریفشان همچنان در بحران به سر ببرد.  

پرسپولیسی‌ها می‌دانند در صورت پیروز نشدن برابر تیم شمس آذر  فاصله شان با صدر جدول دور می‌شود و کار سختی در نیم فصل دوم پیش رو خواهند داشت.  

وحید امیری همچنان مصدوم است و او قادر به همراهی تیمش در بازی روز یکشنبه نیست، اما مابقی بازیکنان مشکلی برای این بازی ندارند.  

انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان