۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین رویداد پیشگام ادبیاتی جدید از مسئله‌یابی و ارائه راهکار است
کد خبر: ۳۶۶۳۹۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۹/۲۹ ساعت: ۱۳:۲۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین:

رویداد پیشگام ادبیاتی جدید از مسئله‌یابی و ارائه راهکار است

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری قزوین گفت: رویداد پیشگام یک ادبیات جدید در راستای مسئله‌یابی و ارائه راهکار بیان می‌کند که می‌تواند موثر واقع شود.

رویداد پیشگام ادبیاتی جدید از مسئله‌یابی و ارائه راهکار است
محمدخورشیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، با اشاره به برگزاری دومین رویداد پیشگام در قزوین اظهار کرد: ما در استان قزوین به تیم‌هایی نیاز داریم که در راستای پیدا کردن مسئله، ارائه راهکار برای حل آن و ایستادگی و پیگیری برای رفع آن قدم برداشته و در این مسیر پرانگیزه باشند.

وی با بیان اینکه امروز نیاز است که به سمت تیم‌سازی حرکت کنیم، افزود: رویداد پیشگام یک ظرفیتی است که بتوانیم این تیم‌ها و افراد دغدغه‌مند را در استان شناسایی کرده و در راستای تقویت آنان بکوشیم.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین تصریح کرد: این رویداد یک ادبیات جدید در راستای مسئله‌یابی و ارائه راهکار بیان می‌کند که می‌تواند موثر واقع شود.

وی یادآور شد: رویکرد مجموعه مدیریت استان در بخش مردمی‌سازی دولت؛ استفاده از حلقه‌های میانی و تیم‌های فعال با توان علمی بالاست که متوجه موضوعات و مسائل مبتلابه استان هستند.

خورشیدی با اشاره به لزوم برگزاری دوره‌های توانمندسازی و آموزشی در راستای تقویت این مجموعه‌ها بیان کرد: رویداد پیشگام به ما کمک می‌کند بتوانیم از توانمندی حلقه‌های میانی و نخبگان در حل مسائل استان استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از تفاوت‌‌های رویدادهای پیشگام یک و دو این است که ما در استان قزوین خودمان پیشنهاد برگزاری رویداد مرکز داده و به عنوان دعوت‌کننده خواستیم این رویداد در استان قزوین برگزار شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری قزوین بیان کرد: تیم مدیریتی استان این انگیزه را دارد با تیم‌هایی که در خروجی پیشگام بتوانند مسائل را به خوبی به اثبات رسانده و راهکار خوبی ارائه دادند، یک هم‌افزایی خوبی داشته باشد.

خورشیدی در پایان گفت: ما در مجموعه مدیریت استان به حتم از این تیم‌های دغدغه‌مند حمایت خواهیم کرد، البته باید این تیم‌ها خودشان نیز انگیزه لازم برای حل مسائل داشته و پای حل آن مسائل بیاستند.
 
انتهای خبر/2001
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان