۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین میزبانی شمس آذر از صنعت نفت آبادان
کد خبر: ۳۶۶۳۸۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۹/۲۸ ساعت: ۹:۳۰ ↗ لینک کوتاه

در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر صورت می‌گیرد؛

میزبانی شمس آذر از صنعت نفت آبادان

تیم‌های شمس آذر قزوین و صنعت نفت آبادان امروز سه شنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین با هم دیدار می‌کنند.

میزبانی شمس آذر از صنعت نفت آبادان
به گزارش حوزه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، شمس آذر بزرگ‌ترین تیم شگفتی‌ساز لیگ برتر این فصل از قوتبال ایران محسوب می‌شود. نماینده استان قزوین که اولین فصل خود در سطح اول فوتبال ایران را پشت سر می‌گذارد، تاکنون عملکردی فوق العاده ای به نمایش گذاشته و اگر در شروع لیگ با کسر سه امتیاز روبه‌رو نمی‌شد، قطعا با ۱۹ امتیاز در جمع صدرنشینان جدول بود. 

تا پایان نیم‌ فصل شمس‌آذر پس از دوئل با برزیل ایرانی در دو بازی بعدی خود ، باید به مصاف پرسپولیس و سپاهان تیم‌های برتر جدول برود که از این نظر، راه سختی را در پیش دارد.

شاگردان دقیقی با شکستن طلسم برد در خانه توانستند در دیدارهای خانگی خود طی این فصل «پنج بازی» تنها پنج امتیاز کسب کنند درحالی که آن‌ها با هفت بازی خارج از خانه و کسب ۱۴ امتیاز ، در رده دوم لیگ برتر از این حیث قرار دارند. با چنین آماری، شمس‌آذر روز سه‌شنبه از نفت آبادان میزبانی می‌کند که تمام بردهای خود در این فصل « دو مورد» را در بازی‌های خارج از خانه به دست آورده است.

نفتی‌ها هم با همین تعداد بازی و کسب ۱۰ امتیاز و جایگاه سیزدهم جدول شرایط چندان خوبی در جدول ندارند، پس از دیدار مقابل آلومینیوم اراک با استعفای عبدالله ویسی روبه‌رو شدند. البته وی همچنان در سمت خود باقی‌مانده اما اعلام کرد تنها تا پایان نیم‌فصل هدایت این تیم را عهده‌دار خواهد بود.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در کنار تیم‌های استقلال خوزستان، نساجی مازندران و فولاد خوزستان از تیم‌های پایین جدول رده‌بندی لیگ برتر است و برای فرار از پایین جدول نیاز به سه امتیاز این دیدار دارد.

تیم‌های شمس آذر قزوین و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس امروز سه شنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین با هم دیدار می‌کنند.

تیم شمس آذر دو تیم شمالی یعنی ملوان و نساجی را شکست داد و حالا به مصاف تیمی در جنوب کشور برود.

انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان