۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین ورود سامانه بارشی به قزوین از روز یکشنبه
کد خبر: ۳۶۶۳۱۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۹/۲۵ ساعت: ۱۰:۴۹ ↗ لینک کوتاه

کارشناس هواشناسی استان قزوین خبر داد:

ورود سامانه بارشی به قزوین از روز یکشنبه

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: از اواخر روز یکشنبه تا روز سه‌شنبه با گذر امواج تراز میانی جو از منطقه و نفوذ زبانه‌های پرفشار، ضمن وزش بادهای شمالی در پاره‌ای از مناطق به ویژه در ارتفاعات افزایش ابر، پدیده مه و احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

ورود سامانه بارشی به قزوین از روز یکشنبه
مریم بهروزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، اظهار کرد: براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، طی امروز شنبه و فردا یکشنبه جوی پایدار بر تمام نقاط استان حاکم است که پیامد آن در مناطق صنعتی و پرتردد استان احتمال انباشت آلاینده جوی خواهد بود.  

وی افزود: از اواخر روز یکشنبه تا روز سه‌شنبه با گذر امواج تراز میانی جو از منطقه و نفوذ زبانه‌های پرفشار، ضمن وزش بادهای شمالی در پاره‌ای از مناطق به ویژه در ارتفاعات افزایش ابر، پدیده مه و احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی قزوین بیان کرد: به لحاظ دمایی از روز دوشنبه تا چهارشنبه روند کاهشی نسبی دما در اکثر مناطق استان پیش‌رو داریم.

وی ادامه داد: بامداد امروز حداقل دما در آوج و قزوین با منفی دو درجه سانتی‌گراد و حداکثر دمای استان در بعداز ظهر دیروز مربوط به قزوین با 14 درجه سانتی‌گراد بوده است.

بهروزی در پایان گفت: همان‌گونه که بیان شد نوسانات دمایی شهر قزوین در طی شبانه‌روز گذشته بین منفی دو الی 14 درجه سانتی‌گراد بوده است.

انتهای خبر/2001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان