۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین جشن تحلیف سربازان و دانشجویان پادگان شهدای جواد نیا+تصاویر
کد خبر: ۳۶۶۲۹۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۹/۲۲ ساعت: ۱۴:۵۴ ↗ لینک کوتاه

با حضور استاندار قزوین برگزار شد؛

جشن تحلیف سربازان و دانشجویان پادگان شهدای جواد نیا+تصاویر

جشن تحلیف سربازان و دانشجویان پادگان جواد نیا با حضور و سخنرانی محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین و تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

جشن تحلیف سربازان و دانشجویان پادگان شهدای جواد نیا+تصاویر
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، جشن تحلیف سربازان و دانشجویان پادگان جوادنیا با حضور و سخنرانی محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین و تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم از سربازان و دانشجویان نمونه تقدیر و تعدادی از یگان‌های به برنامه های مختلف نظامی و رژه پرداختند.

محمدمهدی اعلایی در این مراسم اظهار کرد: امنیت مهمترین نیاز هر جامعه و مهمترین وظیفه حکومت‌ها است و در نظام جمهوری اسلامی این مهم با درایت، تدبیر و تلاش نیروهای مسلح تحت زعامت مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا به بهترین شکل ممکن ارائه می‌شود.
وی افزود: به تعبیر مردم و تایید دوستان و حتی اذعان دشمنان و بدخواهان، امنیت در جمهوری اسلامی در با کیفیت‌ترین شکل ممکن ارائه می‌شود و خوشا به حال کسانی که در تمامی شئون در تامین این نیاز اساسی و این کالای پراهمیت نقش آفرینی می‌کنند.

اعلایی گفت: امروز آنچه که در بین مردم در جریان است و آنچه ملت‌ها و دشمنان اذعان دارند اقتدار مثال زدنی و موثر نظام جمهوری است و اتفاقاتی که در دنیا در حال انجام است به ویژه حوادث غیرقابل جبران برای رژیم صهیونیستی و آمریکا یک بار دیگر ضعف و ناتوانی دشمنان را در کنار اقتدار مثال زدنی ملت ایران نشان داد.
استاندار قزوین اضافه کرد: سال گذشته دشمنان قسم خورده ملت ایران با تمامی ظرفیت و هزینه خود به دنبال آسیب زدن به ملت ایران، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی بودند ولی بصیرت، هوشیاری و همراهی مردم و درایت مسئولان و مقام معظم رهبری اتفاقی را رقم زد که به ثبات، امنیت و پایداری نظام افزود.

وی افزود: کسانی که نقش و تاثیر در مسیر خدمت به مردم دارند باید قدر این موهبت را بدانند چراکه در طول تاریخ خیلی‌‌ها آرزو داشتند که این افتخار شامل آنها شود ولی این توفیق نصیب ما شده است.

استاندار قزوین در پایان ضمن تقدیر از زحمات متولیان این پادگان آموزشی، با تبریک به سربازان و افرادی که دوره‌های خود را با موفقیت طی کرده‌اند، تاکید کرد: با تلاش نسل جوان، آینده ایران عزیز درخشان‌تر از هر روز خواهد بود و ما قله‌های تعالی و پیشرفت را فتح خواهیم کرد.

گفتنی است؛ این پادگان در سال ۱۳۷۰ تاسیس و به نام چهار برادر شهید از یک خانواده نامگذاری شده است و تنها پادگان آموزشی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در کشور است.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان