۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین جرایم انتخاباتی خارج از نوبت رسیدگی می‌شود
کد خبر: ۳۶۶۲۹۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۹/۲۲ ساعت: ۱۴:۳۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

جرایم انتخاباتی خارج از نوبت رسیدگی می‌شود

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: با توجه به اهمیت موضوع، دستگاه قضائی به صورت فوری و خارج از نوبت به جرایم انتخاباتی رسیدگی خواهد کرد.

جرایم انتخاباتی خارج از نوبت رسیدگی می‌شود
به گزارش حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، علی شعبانی در سومین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم که با موضوع انتخابات و جرایم مرتبط با سرقت که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار، رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در استان و جمعی از مدیران، فرمانداران و بخشداران در سالن اجتماعات سردار سلیمانی دادگستری برگزار شد؛ اظهار کرد: در سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش رو داریم و باید بر اساس فرمایش رهبر فرزانه انقلاب به تکالیفی که بر عهده ما نهاده شده عمل کنیم تا انتخاباتی پرشور با مشارکت بالا را تجربه کنیم.

وی ادامه داد: بر اساس قانون همه امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی دستگاه ها از آغاز تا پایان فرایند انتخابات باید بکار گرفته شود و مدیران نیز با انسجام و همکاری و اطلاع رسانی شفاف و به موقع تلاش کنند تا انتخابات به نحو احسن برگزار گردد.

شعبانی اضافه کرد: همه افرادی که در انتخابات ثبت نام کرده و همچنین هواداران آنان باید قانون را رعایت کنند و دستگاه‌های متولی نیز نسبت به پیشگیری از تخلفات احتمالی در انتخابات و خرید و فروش رای با اطلاع‌رسانی و آموزش‌های لازم اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع، دستگاه قضائی به صورت فوری و خارج از نوبت به جرایم انتخاباتی رسیدگی خواهد کرد.

این مسئول در پایان ضمن تقدیر از اقدامات فراجا در شناسایی و دستگیری به موقع سارقان گفت: لازم است اقدامات پیشگیرانه از سرقت از طریق رسانه‌های عمومی به جامعه ارائه شود و دستگاه‌های انتظامی نیز نسبت به شناسایی و دستگیری سارقان اقدام کنند.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان