۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین تولیدات هنری و رسانه‌ای در حوزه جمعیت حائز اهمیت است
کد خبر: ۳۶۶۲۹۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۹/۲۲ ساعت: ۱۲:۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قزوین:

تولیدات هنری و رسانه‌ای در حوزه جمعیت حائز اهمیت است

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قزوین گفت: با توجه به وضعیت بحرانی کشور در حوزه جمعیت بیان آن به زبان هنر و رسانه می‌تواند بسیار موثر باشد.

تولیدات هنری و رسانه‌ای در حوزه جمعیت حائز اهمیت است
کبری علیخانی در حاشیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در گفتگو با خبرنگار فرهنگ‌وهنر پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، اظهار کرد: رویداد تولید محتوای دیجیتال اتفاق بسیار مهمی است که در آن محتوای خوبی ارائه شده و با توجه به بازدیدی که از این رویداد داشتم خوشبختانه ایده‌های خوبی توسط تیم‌ها ارائه شده است.

وی افزود: موضوعاتی هم که در این رویداد برای تولید محتوا انتخاب شده از جمله حوادث غزه و نابودی اسرائیل، ایران قوی، بحث جمعیت و سبک زندگی اسلامی بسیار خوب و موثر است.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قزوین بیان کرد: با توجه به وضعیت بحرانی کشور در حوزه جمعیت بیان آن به زبان هنر و رسانه می‌تواند بسیار موثر باشد.
 
وی خاطرنشان کرد: البته یکی از عوامل موثر در کاهش جمعیت فاصله گرفتن از سبک زندگی ایرانی و اسلامی است که طی سال‌هایی اخیر اتفاق افتاده و ورود به این مسئله نیز می‌تواند بسیار کارگشا باشد.

علیخانی در پایان گفت: امید است برگزاری چنین رویدادی قدمی در راستای حل مسائل اساسی جامعه با استفاده از ابزار هنر و رسانه باشد و ما بتوانیم در کمیته فرهنگ‌ورسانه از ایدههای خوب این نوجوانان بهره‌مند بشویم.

انتهای خبر/2001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان