۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین توزیع «شیر رایگان» در مدارس دولتی قزوین آغاز می‌شود
کد خبر: ۳۶۶۲۹۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۹/۲۲ ساعت: ۱۰:۵۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قزوین:

توزیع «شیر رایگان» در مدارس دولتی قزوین آغاز می‌شود

مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان قزوین از توزیع شیر رایگان در مدارس دولتی استان خبر داد.

توزیع «شیر رایگان» در مدارس دولتی قزوین آغاز می‌شود
نقی سیاهکالی مرادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جهت توزیع شیر رایگان در مدارس استان اظهار کرد: در راستای افزایش سطح سلامت جسمانی دانش‌آموزان استان و فرهنگ‌سازی جهت مصرف شیر به عنوان یک منبع غذایی مهم، پس از ۶ سال وقفه قرار است که بحث توزیع شیر در مدارس مجدد از سر گرفته شود.

وی افزود: توزیع شیر در بین دانش‌آموزان مدارس ابتدایی با اولویت مدارس مناطق محروم استان قزوین شروع خواهد شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قزوین تصریح کرد: بر این اساس قرارداد همکاری با پیمانکاران برای توزیع شیر منعقد شده است که در صورت فراهم بودن همه مقدمات از قبیل بحث تولید شیر و مباحث حمل‌ونقل و تدارکات، از هفته آتی شاهد اجرای این طرح در سطح مدارس ابتدایی استان خواهیم بود.

تحصیل ۱۲۱ هزار دانش‌اموز ابتدایی در مدارس دولتی استان قزوین

وی خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، طرح توزیع شیر رایگان روزهای یکشنبه و چهارشنبه به صورت هماهنگ با سایر نقاط کشور انجام می‌شود.

سیاهکالی مرادی عنوان کرد: اعتبارات لازم برای این کار تامین یافته است و چنانچه مشکلاتی در زمینه توزیع شیر نداشته باشیم تا خرداد ماه یعنی پایان سال تحصیلی جاری این کار ادامه خواهد داشت.

این مسئول در پایان با اشاره به تحصیل ۱۲۱ هزار دانش‌آموز قزوینی در مدارس دولتی مقطع ابتدایی یادآور شد: اولویت اجرای طرح توزیع شیر با مدارس دولتی به ویژه دانش‌آموزان مناطق محروم استان قزوین است.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان