۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین مشکل کمبود زمین آبیک حل می‌شود
کد خبر: ۳۶۶۲۷۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۹/۲۱ ساعت: ۹:۳ ↗ لینک کوتاه

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین‌:

مشکل کمبود زمین آبیک حل می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین‌گفت: با توجه به کمبود زمین، مسئله الحاق زمین در شهر آبیک پیگیری می‌شود، پیگیری‌های ما در راستای حل مشکل زمین‌های موجود است و به دنبال آن در آینده نزدیک کارگروه ویژه استانی با حضور دستگاه‌های ذیربط تشکیل و موضوعات با دقت بررسی می‌شود.

مشکل کمبود زمین آبیک حل می‌شود
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از روابط‌عمومی استانداری مهدی رجحانی  تصریح کرد: یکی از مسائل مهم شهر آبیک کمبود زمین است، در اراضی‌ مختلف شهر آبیک از جمله ناحیه ۶، آستان قدس، تعاونی برق و مخابرات و شهرک فردوس مشکلاتی وجود دارد که سبب شده بهره‌برداری از اراضی موجود امکان‌پذیر نباشد و ساخت‌وساز جریان ندارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین‌ بیان کرد: با توجه به کمبود زمین، مسئله الحاق زمین در شهر آبیک پیگیری می‌شود، پیگیری‌های ما در راستای حل مشکل زمین‌های موجود است و به دنبال آن در آینده نزدیک کارگروه ویژه استانی با حضور دستگاه‌های ذیربط تشکیل و موضوعات با دقت بررسی می‌شود.

وی اظهار کرد: با حل مشکلات موجود و الحاقاتی که پیگیر آن هستیم چالش زمین در شهر آبیک برای مدت زمان زیادی رفع می‌شود چراکه به دنبال حل این مشکلات، دست مجموعه مدیریت شهری برای توسعه منظم، فنی و اصولی شهر باز می‌شود.

این مسئول همچنین در خصوص پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر آبیک، با اشاره به پیشرفت حدود ۹٠ درصدی این تصفیه‌خانه تصریح کرد: تسریع در تکمیل و تجهیز پروژه مذکور با توجه به پیگیری مسئولین ارشد استان و شهرستان به طور ویژه در دستور کار قرار دارد، ۱۰ سال از اجرای پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهر آبیک می گذرد و هم اکنون با تلاش مسئولان ارشد شهرستان این پروژه به ایستگاه آخر رسیده است.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان