۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی
کد خبر: ۳۶۶۲۵۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۹/۱۹ ساعت: ۱۹:۴۷ ↗ لینک کوتاه

در قزوین دایر می‌شود؛

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی از ۲۱ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین خبر داد.

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی
به گزارش حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، روابط‌عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین احمد خورگامی اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه در حوزه کشاورزی نقش بسزایی در تبادل اطلاعات فنی و بازرگانی داشته و صاحبان صنایع و پژوهشگران و متصدیان این صنعت را با آخرین دستاوردهای صنعتی و فناوری روز جهان آشنا کرده و در نهایت، تاثیر چشمگیری بر رشد و توسعه کشاورزی و اقتصادی کشور خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین افزود: نمایشگاه تخصصی ماشین آلات و ادوات کشاورزی که دومین نمایشگاه در حوزه صنعت کشاورزی در سال جاری است، از 21 لغایت 24 آذر ماه از ساعت 15 تا 20 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

خورگامی یادآور شد: بیش از 40 واحد تولیدی و بازرگانی در قالب 36 غرفه محصولات خود را در زمینه‌های ادوات و ماشین آلات کشاورزی، سمپاش، پهپاد و قطعات در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد و در روزهای برگزاری نمایشگاه پذیرای بازدید متخصصان و علاقه‌مندان خواهیم بود.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان