۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین افزایش ۲ برابری بودجه بخش بشاریات
کد خبر: ۳۶۶۲۵۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۹/۱۹ ساعت: ۱۹:۲۳ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین خبر داد:

افزایش ۲ برابری بودجه بخش بشاریات

استاندار قزوین از افزایش بیش از دو برابری بودجه بخش بشاریات در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته خبر داد.

افزایش ۲ برابری بودجه بخش بشاریات
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، محمدمهدی اعلایی امروز در دیدار با مردم بخش بشاریات اظهار کرد: تمامی مشکلات بخش بشاریات در جلسه شورای اداری این بخش مطرح و این مشکلات متناسب با امکانات و با اولویت‌گذاری در مسیر برطرف شدن قرار می‌گیرند.

وی افزود: این بخش مشکلاتی متعددی را در حوزه‌های مختلف دارد ولی مشکلات حوزه‌های بهداشت و درمان، راه، زیرساخت‌های ورزشی و کشاورزی در اولویت اقدامات قرار خواهد گرفت.

اعلایی گفت: امسال بودجه بخش بشاریات بیش از دو برابر افزایش یافته است که این مهم براساس نگاه عدالت‌خوانه دولت در رسیدگی به مناطقی که در محرومیت قرار داشتند، اجرا شده است و در سال‌های بعد هم این وضعیت ادامه خواهد داشت.

استاندار قزوین اضافه کرد: فعالان اقتصادی بخش بشاریات به ویژه کشاورزان یکی از نقاط قوت بخش بشاریات به حساب می‌آیند که نتیجه آن تولید با کیفیت‌ترین گندم استان است و باید این ظرفیت را به روش‌های بهتری تبدیل به درآمدهای بیشتر کرد.

نماینده عالی دولت در استان اظهار کرد: دولت سیزدهم در نظر دارد تا با ارتباط با کشورهای همسایه و افزایش صادارت و تعامل با کشورهای مختلف در خارج و ثبات اقتصادی در داخل، وضعیت کشور را روز به روز بهتر کند و مشکلات مردم را کاهش بدهد.

وی افزود: در این مسیر و برای بهبود شرايط خود مردم هم باید برای افزایش تولید، حمایت از تولید، صرفه جویی و بهتر مصرف کردن برخی از کالاهای مصرفی تلاش کنند چراکه مصرف زیاد و بی‌بهره‌ور آب و انرژی مشکلاتی را ایجاد کرده است و باید تمامی آحاد ملت در کنار مسئولان با برنامه ریزی به دنبال مدیریت مصرف بروند.

استاندار قزوین افزود: بشاریات در حوزه کشاورزی وضعیت خوبی دارد و وجود شرکت‌های کشت و صنعت در این بخش نشان دهنده توسعه این بخش در حوزه کشاورزی است، البته در این حد نباید توقف کرد و باید با سرمایه‌گذاری تحول آفرین در صنعت کشاورزی شاهد رشد اقتصادی بیشتر در این بخش باشیم.

این مسئول با اشاره به افتتاح پروژه‌های شهرداری خاکعلی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم نسبت به تقویت و حمایت شهرداری‌های کم درآمد توجه بالایی دارد و امیدواریم در این دوره شهرداری‌های مورد نظر به ارائه خدمات بیشتری به مردم بپردازند.

وی افزود: آبیک یکی از شهرستان‌های مساعد برای توسعه است و دارای صنعت و کشاورزی پیشرفته‌ای هستند و جا برای پیشرفت بیشتر هم دارد.

نماينده عالی دولت در استان گفت: دولت تمام تلاش خود را برای رسیدن امکانات به منطقه انجام می‌دهد، موضوعی که تا حدود زیادی اتفاق افتاده و نقایص هم از این پس با سرعت بیشتری برطرف می‌شود.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان