۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین ورود سامانه بارشی به استان از روز سه‌شنبه
کد خبر: ۳۶۶۲۴۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۹/۱۹ ساعت: ۱۰:۵۷ ↗ لینک کوتاه

کارشناس هواشناسی استان قزوین خبر داد:

ورود سامانه بارشی به استان از روز سه‌شنبه

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: از امروز یکشنبه تا روز سه ‌شنبه جوی نسبتا پایدار با آسمانی صاف تا کمی ابری در اکثر مناطق استان خواهیم داشت و از بعد از ظهر سه‌شنبه استان قزوین تحت تاثیر سامانه بارشی جدید قرار خواهد گرفت.

ورود سامانه بارشی به استان از روز سه‌شنبه
مهدی آخوندی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز یکشنبه با عبور سامانه بارشی از آسمان استان به مرور جوی آرام و آسمانی صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد در اکثر مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از امروز یکشنبه تا روز سه‌شنبه جوی نسبتاً پایدار با آسمانی صاف تا کمی ابری در اکثر مناطق استان خواهیم داشت و از بعد از ظهر سه‌شنبه استان قزوین تحت تاثیر سامانه بارشی جدید قرار خواهد گرفت.

کارشناس هواشناسی قزوین بیان کرد: به لحاظ دمایی نیز تغییرات محسوسی گزارش نشده است و کیفیت هوا به طور کلی برای بیشتر افراد مناسب است، البته، گروه‌های حساس ممکن است بر اثر فعالیت بلندمدت دچار نشانه‌های جزیی تا متوسط شوند.

وی ادامه داد: بامداد امروز حداقل دما در آوج با دو درجه سانتی‌گراد و حداکثر دمای استان مربوط به رازمیان با 18 درجه سانتی‌گراد بوده است.

آخوندی در پایان گفت: نوسانات دمایی شهر قزوین در طی شبانه‌روز گذشته بین 4 الی 15 درجه سانتی‌گراد بوده است.

انتهای خبر/2001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان