۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین حمایت از نخبگان حوزه فضای مجازی در رویداد تولید محتوای دیجیتال
کد خبر: ۳۶۶۲۱۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۹/۱۵ ساعت: ۱۲:۱۶ ↗ لینک کوتاه

معاون علمی و فناوری سپاه استان قزوین عنوان کرد:

حمایت از نخبگان حوزه فضای مجازی در رویداد تولید محتوای دیجیتال

معاون علمی و فناوری سپاه استان قزوین گفت: شناسایی، حمایت و توانمندسازی نخبگان حوزه فضای مجازی از اهداف این رویداد است تا هم بتوانیم استعدادها را کشف کنیم و هم در حوزه تولید محتوا بتوانیم ورود خوب و موثری در عرصه جبهه انقلاب داشته باشیم.

حمایت از نخبگان حوزه فضای مجازی در رویداد تولید محتوای دیجیتال
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، مهدی برزگر صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که در سالن جلسات سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین برگزار شد با اشاره به برگزاری پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج اظهار کرد: هر ساله تیم‌هایی در سطوح مختلف سنی نوجوانان و جوانان که در حوزه فضای مجازی خلاقیت‌هایی دارند و صاحب ایده هستند در حوزه تولیدات دیجیتال «بازی، نرم‌افزار و انیمیشن» برنامه‌هایی را در سطح پایگاه‌های بسیج و اقشار مختلف برگزار می‌کنند.

وی افزود: این رویداد در سطح شهرستان‌ها توسط مسئولان فضای مجازی شهرستان‌ها برگزار و برگزیدگان به مرحله استانی معرفی می‌شوند که مرحله استانی هر ساله در 6 ماهه دوم سال برگزار می‌شود.

معاون علمی، فناوری و پژوهشی سپاه استان قزوین ادامه داد: نفرات برگزیده بخش استانی برای شرکت در مرحله ملی معرفی می‌شوند که در اواخر بهمن‌ ماه در تهران اجرا می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: جوایز خوبی جهت ایجاد انگیزه در مخاطبان رویداد در نظر گرفته شده و بالغ بر یک میلیارد ریال جوایز استانی آن است که به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

وی بیان کرد: این رویداد سومین سال متوالی است که در استان توسط فضای مجازی سپاه استان اجرا می‌شود.


لزوم حمایت و توانمندسازی نخبگان حوزه فضای مجازی


برزگر بیان کرد: شناسایی، حمایت و توانمندسازی نخبگان حوزه فضای مجازی از اهداف این رویداد است تا هم بتوانیم استعدادها را کشف کنیم و هم در حوزه تولید محتوا بتوانیم ورود خوب و موثری در عرصه جبهه انقلاب داشته باشیم.

معاون علمی و فناوری سپاه استان قزوین گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند که اهمیت فضای مجازی کمتر از اهمیت انقلاب اسلامی نیست و از طرفی هم می‌بینیم که دشمن در طول این سالیان با هر طریقی و شیوه‌ای به جنگ انقلاب اسلامی آمدند.

وی ادامه داد: دشمنان در این سال‌ها هم با جنگ نرم و هم جنگ سخت به میدان آمدند و اخیرا هم در سال گذشته با جنگ ترکیبی وارد شدند تا موانعی را جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی بگذارند اما با آگاهی مردم و درایت و مدیریت رهبر معظم انقلاب نیز این توطئه‌ها هم خنثی شد.

این مسئول بیان کرد: برای اینکه ما هم از دشمن عقب نمانیم و بتوانیم توانایی تدافعی و تهاجمی خود را در حوزه جنگ نرم حفظ کنیم باید ابزار خود را تقویت کنیم که مهمترین آن تولید محتوای قوی است.

برزگر گفت: امروز شاهد هستیم که فرزندانمان به دلیل شرایط کرونایی که داشتیم خواسته و ناخواسته وارد فضای مجازی شدند که هم فرصت و هم تهدید بود.

معاون علمی و فناوری سپاه استان تصریح کرد: با محتوا و ایده‌های قوی در پیش‌برد اهداف انقلاب اسلامی و پاسخ به شبهات می‌توانیم در فضای مجازی موثر عمل کنیم.

وی در پایان با اشاره به افتتاحیه رویداد در روز چهارشنبه 22 آذرماه در قزوین گفت: مهلت ثبت‌نام برای رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال تا 20 آذرماه است و رقابت شبانه‌روزی 48 ساعته با حضور تیم‌ها در پارک علم و فناوری قزوین برگزار می‌شود.

انتهای خبر/ 1300
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان