۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین دستگاه ام آر آی به زودی در بیمارستان شفا تاکستان بهره‌برداری می‌شود
کد خبر: ۳۶۶۲۰۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۹/۱۵ ساعت: ۹:۴۲ ↗ لینک کوتاه

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکستان:

دستگاه ام آر آی به زودی در بیمارستان شفا تاکستان بهره‌برداری می‌شود

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکستان گفت: دستگاه ام آر آی به زودی در بیمارستان شفا تاکستان برای ارائه خدمات به شهروندان به بهره‌برداری می‌رسد.

دستگاه ام آر آی به زودی در بیمارستان شفا تاکستان بهره‌برداری می‌شود

به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از روابط‌عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکستان، عسگر شریف زاده گفت: نصب سخت افزاری و نرم‌افزاری دستگاه ام آر آی بیمارستان شفا انجام شده است و منتظر تایید آزمایش‌های دستگاه هستیم که به محض تایید آزمایش‌ها از طرف شرکت تولید‌کننده دستگاه، ارائه خدمات درمانی بخش ام آر آی به شهروندان آغاز می‌شود.

وی افزود: در حوزه سلامت، کمبود‌هایی مانند پزشک متخصص، پزشک عمومی، دندانپزشک، پرستار و بهورز داشتیم و با پیگیری‌هایی که انجام شد، از طریق دانشگاه علوم پزشکی قزوین برای اکثر مراکز شهرستان، به ویژه مراکز شبانه روزی بجز یک مرکز سیار، پزشک عمومی جذب شده است.

این مسئول گفت: در حال حاضر، تقریبا در تمام رشته‌ها، پزشک متخصص و جراح جذب شده‌اند.

مسئول حوزه سلامت شهرستان تاکستان بیان کرد: در خصوص پروژه‌های عمرانی، ۱۶ واحد اقامتگاه برای پزشکان متخصص در سطح شهرستان در حال ساخت هستند و هشت واحد اقامتگاه در بخش‌های شهرستان نیز در حال ساخت است.

وی گفت: در حوزه نظارت بر فروش مراکز مواد غذایی، به طور مستمر بازرسی‌ها انجام می‌شود و حدود ۳۱۲ مرکز به دلیل رعایت نکردن موارد بهداشتی، پلمب و به مراکز قضایی معرفی شده‌اند و همچنین به طور مستمر بازرسی‌ها را از کارخانجات مواد غذایی را داریم.

شریف‌زاده افزود: در هفته دفاع مقدس و هفته بسیج، اردو‌های جهادی در روستا‌های محروم، مانند قرمز آباد، چوزه و اورنه را داشتیم و برای پنج روز، کادر پزشک متخصص، دندانپزشک، ماما، پرستار و کارشناسان روان و تغذیه، به صورت رایگان خدمات به بیماران ارائه کردند.

انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان