۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین مشارکت ۴۰ تیم در دومین رویداد پیشگام قزوین
کد خبر: ۳۶۶۲۰۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۹/۱۴ ساعت: ۲۱:۵۴ ↗ لینک کوتاه

دبیر اجرایی رویداد پیشگام اعلام کرد:

مشارکت ۴۰ تیم در دومین رویداد پیشگام قزوین

دبیر اجرایی رویداد پیشگام گفت: تیم‌های ثبت‌نام کننده در رویداد پیشگام پس از انجام مصاحبه، انتخاب شده و در نهایت حداکثر ۴۰ تیم وارد فرآیند این رویداد می‌شوند.

مشارکت ۴۰ تیم در دومین رویداد پیشگام قزوین
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، محمد سلوک در نشست خبری که با محوریت موضوع برگزاری دومین «رویداد مسئله محور پیشگام» استان در سالن جلسات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: رویداد پیشگام یک رویداد آموزشی است که تلاش می‌کند به تیم‌ها، سمن‌ها، تشکل‌ها، جریانات مردمی، حلقه‌های میانی و نخبگان استان که دغدغه‌ حل مسئله استانی، ملی و حتی تمدنی دارند روش‌های حل مسئله را آموزش دهد.

وی افزود: تیم‌های حاضر در این رویداد در یک فرآیند آموزشی 10 روزه که به شکل حضوری و مجازی برگزار خواهد شد با حضور اساتید مجربی که سابقه حل مسائل جدی در کشور دارند، آموزش‌های لازم را دریافت می‌کنند.

دبیر اجرایی رویداد پیشگام تصریح کرد: تلاش شده تا یک شبکه مربی توانمند در حوزه حل مسئله در کنار تیم‌ها قرار بگیرند و افراد حاضر در رویداد پیشگام متناسب با مسائل انتخاب شده خود، فرآیندِ درگیر شدن واقعی با حل یک مسئله را تجربه کنند.

وی خاطرنشان کرد: منطق اصلی برگزاری رویداد پیشگام، ایجاد نگرش‌های پایه در حوزه مسائل مربوط به رشد و پیشرفت کشور، فهم بهتر مسائل، تحلیل و شناخت درست مسئله در افراد نخبه شرکت‌کننده در این رویداد آموزشی است تا در یک فرآیند میدانی به این اهداف دست پیدا کنند.

سلوک عنوان کرد: در قالب اجرای رویداد پیشگام، تیم‌های حاضر در رویداد برای رسیدن به نقطه مطلوب در راستای رسیدن به حل مسئله راهبری می‌شوند.

وی ادامه داد: یک فرآیند هم بعد از رویداد پیشگام پیش‌بینی شده است البته یکی از ویژگی‌های خوب استان قزوین که باعث شده این استان از سایر استان‌ها متمایز شود همکاری و مشارکت استانداری قزوین در برگزاری رویداد است.

این مسئول عنوان کرد: تلاش خواهیم کرد تا تیم‌های برتر و مستعد که نهایتا 10 تیم خواهند بود در یک حمایت ۶ ماهه با کمک مربیان توانمند این حوزه به سمت حل مسائل هدایت شوند.

وی بیان کرد: فرصت ثبت‌نام در دومین رویداد پیشگام استان قزوین 23 آذر ماه تعیین شده و علاقمندان باید برای این منظور به سایت گام مراجعه کرده و به صورت تیم‌های سه نفره یا چهار نفره نام‌نویسی می‌کنند.

سلوک در پایان عنوان کرد: تیم‌های ثبت‌نام کننده در رویداد پیشگام پس از انجام یک مصاحبه 45 دقیقه‌ای تا یک ساعته مجازی انتخاب شده و در نهایت حداکثر 40 تیم وارد فرآیند آموزشی این رویداد می‌شوند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان