۲۱/محرّم/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۵/۰۶ شنبه

صبح قزوین استقبال بی‌نظیر مردم از پیکر شهید چگینی نشانه قدرشناسی آنان است
کد خبر: ۳۶۶۱۹۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۹/۱۴ ساعت: ۱۴:۵۱ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:

استقبال بی‌نظیر مردم از پیکر شهید چگینی نشانه قدرشناسی آنان است

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) گفت: امروز در مراسم پرشور استقبال از شهید، همه خوبی و وفاداری مردم قزوین را پای پیکر شهید دیدیم که این حضور و استقبال عظیم مردم از فرزند شهیدشان نشانه قدرشناسی و ولایت‌مداری مردم است.

استقبال بی‌نظیر مردم از پیکر شهید چگینی نشانه قدرشناسی آنان است
سردار رستعلی رفیعی آتانی در حاشیه استقبال از پیکر شهید مدافع حرم الیاس چگینی در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، اظهار کرد: از زمانی که خبردار شدیم که پیکر مطهر شهید الیاس چگینی به وطن بازگشته است، حاکمیت معنوی الیاس چگینی را بر قلب خود احساس کردم.

وی افزود: بنده خودم از نزدیک خبر بازگشت پیکر مطهر شهید الیاس را به خانواده محترمش رساندم و در سفر پیکر شهید به مشهد مقدس و طواف آن در قبله هشتم شیعیان، شاهد شور و اشتیاق مردم شهیدپرور برای میزبانی از این شهید بزرگوار و دیگر شهدای تفحص شده بودم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: امروز در مراسم پرشور استقبال از شهید، همه خوبی و وفاداری مردم قزوین را پای پیکر شهید دیدیم که این حضور و استقبال عظیم مردم از فرزند شهیدشان نشانه قدرشناسی و ولایت‌مداری مردم است.

وی با اشاره به پیام شهدا به مردم تاکید کرد: پیام شهید به ملت عزیز قزوین این است بیش از پیش به هم نزدیک شوید و در اتحاد و جبهه واحدی قرار بگیرید تا اهداف نورانی شهدا محقق شود.

رفیعی ادامه داد: شهید الیاس چگینی در سرزمین جبهه مقاومت به شهادت رسید، در جبهه‌ای که هدف آن پیوستگی دنیای اسلام بود، امروز تجلی این پیوستگی را در باریکه غزه به چشم می‌بینیم.

وی تصریح کرد: امروز تمام دشمنان در جبهه استکبار جهانی در کنار هم هستند و دنیای اسلام و دلبستگان آن به ویژه شهدایی چون سیاهکلی مرادی، شیری و الیاس چگینی مقابل آنها در جبهه مقاومت، به امید خدا کم‌کم به قله‌های پیروزی نزدیک خواهیم شد.

رفیعی در پایان گفت: استمرار راه شهید بزرگترین وظیفه‌ای است که بر دوش ما قرار دارد و این مسیری است که 1400 سال پیش سیدالشهدا در جلوی ما قرار داده و استمرار آن خواسته و آمال شهیدان است.

گفتنی است، پیکر مطهر شهید الیاس چگینی، از شهدای مدافع حرم که بعد از هشت‌ سال به وطن بازگشته است، صبح امروز بر دوش مردم شهیدپرور قزوین استقبال شد، قرار است مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک این شهید والامقام نیز روز پنج شنبه در زادگاهش در بوئین‌زهرا برگزار شود.
 
انتهای خبر/2001
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان