۲۱/محرّم/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۵/۰۶ شنبه

صبح قزوین کشف و توقیف دستگاه‌های قاچاق لاغری و زیبایی در قزوین
کد خبر: ۳۶۶۱۹۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۹/۱۴ ساعت: ۱۳:۷ ↗ لینک کوتاه

در بازرسی‌های علوم پزشکی قزوین صورت گرفت؛

کشف و توقیف دستگاه‌های قاچاق لاغری و زیبایی در قزوین

در بازرسی‌های انجام شده توسط کارشناسان اداره تجهیزات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قزوین از کلینیک‌های پوست و زیبایی، چهار دستگاه غیرمجاز و قاچاق، به ارزش ۱۵ میلیارد ریال، کشف و ضبط شد.

کشف و توقیف دستگاه‌های قاچاق لاغری و زیبایی در قزوین
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از روابط‌عمومی علوم پزشکی قزوین، طاهره دینکانی اظهار کرد: در بازرسی‌های انجام شده توسط کارشناسان اداره تجهیزات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قزوین از کلینیک‌های پوست و زیبایی، چهار دستگاه غیرمجاز و قاچاق، به ارزش 15 میلیارد ریال، کشف و ضبط شد.

رئیس اداره نظارت بر تجهیزات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: کارشناسان این واحد، در بازرسی از چندین کلینیک زیبایی در استان، موفق به کشف دو دستگاه لاغری و دو دستگاه لیزر پوست غیرمجاز و قاچاق شدند.

این مسئول بیان کرد: با همکاری پلیس امنیت اقتصادی، دستگاه‌های کشف شده، ضبط و پرونده واحدهای دارای تخلف، برای رسیدگی به مراجع قضائی ارجاع داده شد.

دینکانی گفت: به کلینیک‌های پوست و زیبایی و دست‌اندرکاران این حوزه، هشدار داده شد که هنگام خرید تجهیزات لاغری، پوست و زیبایی، به دارا بودن مجوز واردات یا پروانه ساخت دستگاه‌ها توجه کنند و اصالت شرکت‌های فروشنده و نمایندگی‌های مجاز آن‌ها را قبل از خرید، از طریق استعلام از سایت اداره‌کل تجهیزات پزشکی به آدرس IMED.IR بررسی کنند.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان