۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین پشت پرده ماجرای پریرا و پرسپولیس چیست؟
کد خبر: ۳۶۶۱۴۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۹/۱۱ ساعت: ۹:۵۶ ↗ لینک کوتاه

از حاشیه تا متن؛

پشت پرده ماجرای پریرا و پرسپولیس چیست؟

مطالب منتشره مدیر روابط عمومی پرسپولیس درباره ماجرای پریرا، شائبه‌هایی را موجب شده است.

پشت پرده ماجرای پریرا و پرسپولیس چیست؟
 

به گزارش حوزه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، ماجرای حضور و جدایی لئاندرو پریرا در پرسپولیس بسیار جالب و البته، مبهم و پر رمز و رازست! بازیکنی که به عنوان یک مهاجم شش دانگ و در طراز بین‌المللی وارد تیم پرهوادار پایتخت شد اما در حد نیم دانگ هم نبود! در پایان نیز یک جدایی ناگهانی باعث شد تا این بازیکن نامرغوب از جمع سرخ‌های پایتخت جدا شود.

در آن موقع شائبه‌های زیادی درباره مبلغ قرارداد این بازیکن منتشر شد که دلالت بر دریافت بیش از یک میلیون دلاری داشت که مانند شوکی به هواداران باشگاه بود. البته، پرسپولیس در ادامه عنوان داشت که دریافتی پریرا عددی معادل ۱۵۰ هزار دلار بوده و بقیه هم به صورت توافقی قسخ شده است.

پشت پرده ماجرای پریرا و پرسپولیس چیست؟

اما حالا که این بازیکن از پرسپولیس جهت دریافت مطالباتش شکایت کرده، عنوان شده این اقدام را با خط‌‌‌‌‌ دهی از باشگاه انجام داده تا از طریق فیفا به مطالباتش برسد. اتفاقی که بار دیگر واکنش انتقادی و گسترده هواداران را در پی داشت که چگونه حاضران در مدیریت، اینگونه علیه منافع سرخ‌ها اقدام کرده‌اند اما انتشار مطلبی توسط یکی از مقامات پرسپولیس بر دامنه گمانه زنی‌ها افزود و ماجرا را مبهم تر کرد.

مصطفی لشگری در شبکه اجتماعی خود که این روزها جایگزین رسانه رسمی باشگاه شده!عنوان کرد که چنین موضوعی دروغ محض است اما اگر گفته‌هایش صحت داشته باشد، پس چرا تا‌کنون و با وجود توافق صورت گرفته، مطالبات این بازیکن پرداخت نشده است؟ چه تدبیری وجود داشته که توافق صورت گرفته عملی نشود تا پریرا به فیفا شکایت کند؟ آیا باید سخنان مدیر روابط عمومی پرسپولیس را باور کنیم یا اتفاقاتی که روی داده؟ به نظر می‌رسد که ماجرا در پرسپولیس پیچیده تر از این حرف هاست!

انتهای خبر/1404

منبع: مشرق

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان