۲۱/محرّم/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۵/۰۶ شنبه

صبح قزوین طوفان الاقصی تجلی روحیه بسیجی است
کد خبر: ۳۶۶۱۳۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۹/۹ ساعت: ۱۳:۴۹ ↗ لینک کوتاه

سرلشکر سلامی در جمع بسیجیان استان قزوین:

طوفان الاقصی تجلی روحیه بسیجی است

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز در لندن و امریکا صدای حامیان فلسطین شنیده می‌شود و طوفان الاقصی تجلی روحیه بسیجی بود که به واسطه آن چهره نفرت‌انگیز و ضعف‌های دشمن شناخته شد.

طوفان الاقصی تجلی روحیه بسیجی است
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، سردار سرلشکر حسین سلامی ظهر امروز در تجمع بسیجیان استان قزوین در سالن شهید بابایی این شهر اظهار کرد: تنها رییس جمهور شهید ایران بزرگ پرورش یافته این دیار است و شهید رجایی آراسته به ساده زیستی و در فضائل اخلاقی شهره بود چراکه تجلی اخلاق حسنه و اخلاق الهی بود.
 
وی افزود: سردار شهید لشگری، سید آزادگان دوران باشکوه دوران دفاع مقدس سید علی اکبر ابوترابی، سردار شهید حسن پور و هزاران شهید دیگر از این دیار هجرت را هدف قرار دادند و خطوط را شکستند و سرزمین‌ها را آزاد کردند و مردم ما را در عزت و افتخار و سرافرازی قرار دادند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: بسیج نیروی عظیم پایان‌ناپذیر عالم است و همه ارتش‌ها در مقابل آن پایان‌پذیر هستند به طوری که بودجه نظامی آمریکا چند برابر بودجه کشورهاست اما ارتش آن محدود است.

سلامی بیان کرد: به هر نقطه‌ای از عالم که نگاه کنیم نیروهای مردمی و ارتش‌ها ابعاد محدودی دارند اما نیروی عظیم بسیج مانند رودی خروشان می‌جوشد و پایان‌ناپذیر است و پرچم از دست یک شهید که می‌افتد، ده‌ها جوان آن را به دست می‌گیرند.

وی تاکید کرد: این نیروی پایان‌ناپذیر و شکست‌ناپذیر است می‌تواند بر هر دشمنی با هر نوع امکانات پیشرفته‌ای فایق آید همان طور که درخشش این نیروی الهی را در دفاع مقدس دیدید که توانست قدرت‌های تاریخ بشر را ناکام کند.

نیروی عظیم بسیج شکست‌ناپذیر است

این فرمانده ارشد نظامی گفت: در دوران جنگ تحمیلی می‌خواستند ایران را تجزیه و انقلاب را شکست دهند و آن برده‌داری مدرن را به ملت ایران تحمیل کنند اما رهبر کبیر انقلاب پیامبرگونه ایران را در مسیر عزت قرار داد و دشمنان وقتی با سد مستحکم بسیج مواجه شدند، ایستادند.

وی ادامه داد: بسیجیان دیگران را بر خود مقدم می‌دانند و جان خود را فدا می‌کنند تا این ملت در جهان سرافراز بماند و هر گز اجازه نمی‌دهند بیگانه برای سرنوشت ملت تصمیم بگیرد.

سلامی با اشاره به اینکه بسیجیان در وعده‌ای که می‌دهند صداقت دارند، گفت: در بسیاری از بحران‌ها مثل سیل آق‌قلات، خوزستان و هرمزگان دیدم که نیروهای بسیجی دلسوزتر از خود خانواده‌ها بودند و غبار اندوه را از سیمای مردم می زدوند و این نشانه‌های نصرت الهی است.

وی تاکید کرد: بسیجیان در عرصه‌های علم هم درخشیدند و جوانانی که ماهواره به آسمان فرستادند، پالایشگاه‌های عظیم ساختند و 50 درصد بنزین کشور را تولید می‌کنند؛ ساخت خطوط ریلی، هواپیما و موشک از دیگر پیشرفت‌های علمی بسیج است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: بسیجیان در کشورهای دیگر به کمک مستضعفان شتافتند و اجازه ندادند عزت آنها خدشه‌دار شود؛ مدافعان حرم دست از خانه و کاشانه و هزاران امید خود دست کشیدند و برای کمک به مردم ظلوم شتافتند و ایران محور مقاومت در مبارزه با مستکبران شد.

سلامی یادآور شد: اگر روزی مستکبران سرمایه‌های مادی و فرهنگی مسلمانان را به قارت می‌بردند و اقتدار نشان می‌دادند اما جوانان بسیجی کاری کردند که روحیه شهادت‌طلبی و جهاد احیا شد و زمانی که به میدان آمدند مستکبران گریختند و این جوانان بسیجی بودند که هزینه‌ها را برای آنها بالا بردند.

وی تاکید کرد: امروز سرزمین های اسلامی سرشار از روحیه بسیجی است؛ روزی فلسطینی‌ها با سنگ می‌جنگیدند اما امروز جریان بسیج را در آن مشاهده می‌کنیم و این نوار باریک به سرزمینی به وسعت قلب‌های جهانیان تبدیل شده است.

صدای فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی شنیده می‌شود

سلامی خاطرنشان کرد: امروز در لندن و امریکا صدای حامیان فلسطین شنیده می‌شود و طوفان الاقصی تجلی روحیه بسیجی بود که به واسطه آن چهره نفرت‌انگیز و ضعف‌های دشمن شناخته شد.

وی بیان کرد: ۷۵ سال است در فلسطین آتش می‌بارد و مردم فلسطین آواره‌اند و سال‌هاست انگلستان و آمریکا ارتش بزرگ خود را در رژیم صهیونسیتی ایجاد کرده بودند و به دنبال مدینه فاضله بودند و هیچکس تصور نمی‌کرد که این ارتش به سقوط نزدیک باشد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: فکر می‌کردند این رژیم شکست ناپذیر است اما طوفان الاقصی این واقعیت را نشان داد که فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی بسیار نزدیک و ساده‌تر از آن است که تصور می‌شود.

سلامی اذعان کرد: اگر زمان برای فروپاشی این رژیم جعلی یک بار دیگر به کار بیفتد تا ۴۸ ساعت بیشتر زمان نمی‌برد و یک عملیات ‌بیت‌المقدس ما برای فروپاشی آن کافی است.

وی تاکید کرد: دوران آرامش برای رژیم صهیونسیتی تمام شده است و کابوس، آشفتگی سیاسی و اضطراب اجتماعی آن را فرا گرفته است و این رسوایی به آمریکا هم منتقل شده و امروز شاهد مقامات افسرده و ناامید از آینده هستیم و آنها به اشتباهات خود می‌بازند.

سلامی گفت: امروز یک سانسور خبری شدید حاکم است و از آشفتگی شهرهای صهیونیستی خبری نیست؛ بازگشت رژیم صهیونسیتی به جنگ و بمباران به سادگی طوفان الاقصی نیست و آمریکا هم نمی‌تواند فشار نیروهای مقاومت را تحمل کند و ارتش اسرائیل خسته و فرسوده است.

وی در پایان تصریح کرد: ما راه را ادامه می‌دهیم و فلسطین پیروز است؛ در جنگ کسی پیروز است که ثابت قدم باشد و آنچه برای اسرائیل می‌گذارد بحرانی است.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان