۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین ۹۳۳ میلیارد تومان کمک مومنانه به مردم استان قزوین
کد خبر: ۳۶۶۱۳۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۹/۹ ساعت: ۱۲:۴۲ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه استان قزوین عنوان کرد:

۹۳۳ میلیارد تومان کمک مومنانه به مردم استان قزوین

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: در رزمایش مومنانه از سال ۱۴۰۰ تا به امروز بیش از ۹۳۳ میلیارد تومان در حوزه‌های ابلاغی در قالب بسته‌های معیشتی، تجهیزات، امکانات، دارو و تغذیه با حفظ کرامت در بین مردم استان توزیع شده است.

۹۳۳ میلیارد تومان کمک مومنانه به مردم استان قزوین
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین، آیین بهره‌برداری از پروژه‌های سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سالن حضرت زهرا(س) سپاه استان قزوین برگزار شد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی در این مراسم با اشاره به پروژه‌های سپاه استان اظهار کرد: از جمله پروژه‌های سپاه که امروز به بهره‌برداری رسید شامل پروژه‌ سازمانی و پروژه مسکن شخصی نیروهای سپاه صاحب الامر(عج) و مجموعه پاک روان بود.

وی افزود: در نتیجه فعالیت بسیج سازندگی استان قزوین اقدامات ارزشمندی در سطح استان اجرایی شده است و در واقع انقلاب را با همه روحیه جهادی و فداکاری‌اش در گوشه گوشه جغرافیای استان قزوین، بسیجیان علمداری می‌کنند.

فرمانده سپاه استان قزوین تصریح کرد: در دورترین نقطه‌ استان در منطقه آبگرم تا پل ساغران و در زیاران و جاده‌های روستایی شاهد افتتاح پروژه‌های مختلفی هستیم از جمله افتتاح ۵ مجتمع آبرسانی بود که بیش از ۹۶ روستا و ۱۴۲ تک روستا از نعمت آب بهره‌مند شدند.

فعالیت هزار و ۴۳۰ گروه جهادی در اقصی نقاط استان

وی با اشاره به فعالیت هزار و ۴۳۰ گروه جهادی در اقصی نقاط استان اضافه کرد: بهره‌برداری از مخازن آب کشاورزی و مرمت و ترمیم خانه‌های ولی نعمتان از دیگر اقدامات انجام شده است.

سردار آتانی عنوان کرد: تاکنون بیش از دو هزار پروژه به اتمام رسیده و کمتر از 70 پروژه باقیمانده که در حال تکمیل است.

وی خاطرنشان کرد: در قالب اجرای طرح شهید سلیمانی بیش از ۵۰ درصد واکسیناسیون توسط نیروهای سپاه صاحب الامر (عج) استان بدون هیچ چشم‌داشتی انجام شده و به شبکه بهداشت کمک کردند.

فرمانده سپاه استان قزوین بیان کرد: در حادثه وقوع سیل در منطقه شهید آباد و ۱۳ روستا در الموت شرقی در کمتر از نیم ساعت بسیجیان استان خود را به منطقه رساندند و بیش از یک هزار و ۲۰۰ نیروی بسیجی بیش از ۲۰ روز در منطقه سیل زده ماندند و آثار سیل را برطرف کردند و این تنها بخشی از جلوه‌های فعالیت جهادی و الهی بسیجیان است.

وی تاکید کرد: در همه حوادث رخ داده در کشور، همواره سپاه به عنوان اولین سازمان وارد منطقه شده و به عنوان آخرین سازمان هم خارج می‌شود.

این مسئول یادآور شد: امروز در جایی از قزوین نیست که بسیجیان شما در بسیج سازندگی حضور نداشته باشند، در رزمایش مومنانه از سال ۱۴۰۰ تا به امروز بیش از ۹۳۳ میلیارد تومان در حوزه‌های ابلاغی در قالب بسته‌های معیشتی، تجهیزات، امکانات، دارو و تغذیه با حفظ کرامت در بین مردم استان توزیع شد.

وی در پایان گفت: ما خودمان را خدمتگزار، فدایی و دوستدار مردم می‌دانیم تا اندازه‌ای که حاضریم جان خود را فدای ملت ایران کنیم.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان